E-learning
Elektronikus ügyintézés, cégkapu szolgáltatások, ONYA használata (videókonferencia)
Szakmai konferencia online videó megtekintéssel
Ajánló
Az elmúlt rövid időszakban az adózásban, a közigazgatásban mérföldkőnek számító technikai fejlesztések történtek. Új e-ügyintézési platformok, szolgáltatások jelentek meg, amelyek mindennapos és üzembiztos használata és a hatóságokkal való jogszerű kapcsolattartás során alapvető fontosságúak. Felkészítő előadásunkon gyakorlat orientáltan kerülnek bemutatásra az új szolgáltatások, rávilágítva a köztük lévő összefüggésekre és a bírói ítéletek tükrében a helyes alkalmazásukra.
Ízelítő a tartalomból
Jogszabályi környezet • Cégkapu vélelem • Kézbesítési szabályok az elektronikus ügyintézés során • Kapcsolattartás a NAV-val, a NAV címzési logikája • Elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos bírósági gyakorlat • Az ügyfélkapu mellett megjelenő új azonosítási módok (arcképes azonosítás, Részleges Kódú Telefonos Azonosítás, elektronikus személyazonosító igazolvány) • Elektronikus szolgáltatások, SZÜF Portál, e-Papír, AVDH hitelesítés • Hiteles Elektronikus Postafiók szolgáltatás (személyes KÜNY-tárhely, Cégkapu, Hivatali kapu) • Dokumentumok kezelése • Cégkapu használata, szerepkörök, jogosultság kezelés és címkézés, profilok beállítása, új szolgáltatások • Rendelkezési Nyilvántartás (RNY) jelentősége a közigazgatási szervekkel, és a közszolgáltatókkal való kapcsolattartásban • Az elektronikus ügyintézésre, képviseletre vonatkozó rendelkezések megtétele, RNY-EKNYI kapcsolat • Önkormányzati portál, az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne • Újdonságok az e-BEV portálon • A NAV proaktív szolgáltatásai (eÁFA, eSZJA, Egészségügyi szolgáltatási járulék automatizált előírása, ONYA) • ONYA alkalmazás • Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás bevezetése a NAV-nál • Használata, alkalmazási köre, előnyei
Díjak
- 14 900 Ft + ÁFA / fő regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
- 13 900 Ft + ÁFA / fő egy cégtől több online videó megtekintés megrendelése esetén
- 19 900 Ft + ÁFA / fő kedvezmény nélkül
Apróbetűs
Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra.
Online videó konferencia: Kényelmesen otthonról vagy az irodából videófelvételről tekinthető meg a konferencia. Megrendelése esetén elküldjük Önnek az online képzési felület használatához szükséges belépési kódokat, a használathoz szükséges teendőket. Teljesítési időpontnak ezt az időpontot tekintjük és az online képzési felülethez 30 napig biztosítjuk a hozzáférést.
Kapcsolódó rendezvényeink
E-learning
Megrendelhető 2024. március 31. vasárnap, 23:59 óráig
Az ÁFA tv. 2024. évi változásai és aktualitásai (e-learning)
E-learning
Megrendelhető 2024. április 30. kedd, 23:55 óráig