Gyakran ismételt kérdések
- » Milyen előnyökkel jár a regisztráció?
- » Miért kell bejelentkeznem?
- » Honnan tudom, hogy be vagyok-e jelentkezve?
- » Regisztrálás és a jelentkezés ugyan az?
- » Hogyan kell jelentkezni egy konferenciára?
- » Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
- » Mit tegyek, ha megváltoztak az adataim?
- » Hogyan kell a cégemet regisztrálni?
- » Nem működik az "Elfelejtettem a jelszavamat" funkció?
- Milyen előnyökkel jár a regisztráció?
-
A regisztrációval nem csak eltároljuk a jelentkezéshez szükséges információkat, hanem regisztrált ügyfelünkként jelentős kedvezménnyel vehet részt képzéseinken! A regisztráció során kell megadnia azokat a konferencia témákat is, melyről értesítőt szeretne kapni a jövőben.
- Miért kell bejelentkeznem?
-
A regisztráció és bejelentkezés segítségével nem kell minden jelentkezésnél megadnia újra az adatait, hanem ezt mi eltároljuk Önnek! A bejelentkezés során ismeri fel a rendszer, hogy Ön regisztrált ügyfelünk és ezt követően állítja be Önnek a regisztráltaknak járó kedvezményeket.
- Honnan tudom, hogy be vagyok-e jelentkezve?
-
Weboldalunk jobb felső sarkában lévő Bejelentkezés boxban, sikeres bejelentkezést követően megjelenik az Ön neve.
- Regisztrálás és a jelentkezés ugyan az?
-
A Regisztráció nem egyenértékű a Jelentkezéssel! Regisztrált Ügyfélként minden esetben lépjen be (Bejelentkezés) a weboldalunkra, mielőtt jelentkezik a konferenciánkra, mert rendszerünk csak így tudja azonosítani Önt, és így tudja biztosítani az Ön kedvezményét.
Jelentkezni minden konferenciára kell, regisztrálnia viszont csak egyszer, az első alkalommal. - Hogyan kell jelentkezni egy konferenciára?
-
Javaslatunk, hogy legelőször regisztráljon. Ha már regissztrált korábban, akkor jelentkezzen be a weboldalunkon. Bejelentkezést követően keresse meg az Önt érdeklő konferenciánkat vagy szakkönyvünket és ott nyomja meg a „Jelentkezem” vagy „Megrendelem” gombot. Ha be van jelentkezve, akkor a rendszer automatikusan kitölti Ön helyett az adatokat. Az adatok ellenőrzése után nyomja meg a „Elküldöm” gombot.
- Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
-
Kattintson a Bejelentkezés boxban található „Elfelejtettem jelszavamat" feliratra és kövesse a rendszer utasításait.
- Mit tegyek, ha megváltoztak az adataim?
-
Ha a regisztrációnál megadott adatai megváltoztak, akkor bejelentkezést követően az Adatmódosítás feliratra kattintva tudja adatait módosítani!
- Hogyan kell a cégemet regisztrálni?
-
A regisztráció rendszerünkben személyre szól. Így biztosítható, hogy mindenki részére csak az őt érintő témában küldünk értesítéseket. Ha a cégben egy e-mail címre kérnek minden értesítőt, akkor megoldható, hogy egy személy regisztrál a cégen belül és ő továbbítja kollegáinak az üzeneteinket.
- Nem működik az "Elfelejtettem a jelszavamat" funkció?
-
"Elfelejtettem a jelszavamat, de nem kaptam linket az e-mail címemre, pedig követtem a rendszer utasításait." Ez akkor fordulhat elő, ha Ön nem regisztrált ügyfelünk, vagy ha regisztrált is régebben, de közben megváltozott az e-mail címe. Hívjon bennünket a 453-0510-es telefonszámon, vagy regisztráljon újra!