TantermiE-learningOnline

Az iratkezelés, selejtezés szabályai, e-iratok nyilvántartása és kezelése

A digitális irattranszformáció világában elengedhetetlen GDPR szabályok betartása és betartatása
2022. június 16. (csütörtök) 10:00 - 16:00 óráig
Előadó

Csóti Csaba

iratkezelési szakértő, főlevéltáros, történész
Helyszín

Hunguest Hotel Millennium

1089 Budapest, Üllői út 94-98.


Ajánló
A vállalkozások esetében nincs kötelező jogszabályi előírás arra, hogy az irataikat milyen formában tartsák nyilván, hogyan irattározzák, selejtezzék. Az érvényben lévő GDPR szabályok és szabály-módosítások ismerete ugyanakkor nagyon fontos, hiszen a cégek rengeteg adatot kezelnek, a szabálytalan adatkezelés, pedig komoly szankciókat vonhat maga után. Konferenciánkon az államigazgatási szerveknek is és a vállalkozásoknak is a hatályos jogszabályi rendelkezések alapulvételével nyújtunk segítséget irataik kezelésére, megőrzésére, selejtezésére a GDPR szabályok betartásával.
Ízelítő a tartalomból
Iratkezelés szabályai közfeladatot ellátó szervezetek esetében és a piaci szervezetek esetében • Praktikus megoldások az iratkezelés megszervezésére • Az elektronikus iratok nyilvántartása és kezelése • A hiteles elektronikus másolatkészítési eljárások szabályozási környezete • A papíralapú és az elektronikus iratok selejtezésének kérdései • A dokumentumok megőrzési ideje • A papír alapú iratok digitális konverziója és a hitelesség kérdése • Az egyes adatvédelmi kérdések hatása az iratkezelésre • Szakmai konzultáció, a résztvevők kérdéseinek megválaszolása
Díjak
  • 23 920 Ft + ÁFA / fő a tantermi részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 20 930 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több tantermi résztvevő esetén
  • 22 420 Ft + ÁFA / fő a díj webináriumi részvétel esetén
  • 20 420 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több webináriumi részvevő esetén
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj online videó megtekintés megrendelése esetén
  • 29 900 Ft + ÁFA / fő a díj kedvezmény nélkül

Ebéd igény szerint kizárólag a tantermi részvétel esetén rendelhető (kérjük jelezze a jelentkezéskor): 3 500 Ft + ÁFA / fő

A képzést Microsoft Teams-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről, notebookról akár otthonról vagy az irodájából is tudja követni! A képzés interaktív, kérdéseket tud feltenni az előadónak! Ha nem tud részt venni az eseményen válassza az utólag is megtekinthető online videó képzést!

Apróbetűs
 
Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

Tantermi konferencia: Kényelmes ülőhelyekkel, jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben tartjuk ez előadásokat. Regisztráció után kávéval, frissítőkkel, reggeli süteményekkel várjuk a résztvevőket. Háromfogásos ebéd kb. 12.00-13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag, a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő.

Webinárium (élő) konferencia közvetítés: Kényelmesen az irodából vagy otthonról megtekinthető élő konferencia közvetítés. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén az előadó kérdezési lehetőséget biztosít a résztvevőknek. Az élő webináriumba történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A webináriumi részvételhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.

Online videó konferencia: Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagosan videófelvételről is megtekinthető a konferencia. Megrendelése esetén a tantermi és/vagy webináriumi előadás(oka)t követő héten elküldjük Önnek az online képzési felület használatához szükséges belépési kódokat, a használathoz szükséges teendőket. Teljesítési időpontnak ezt az időpontot tekintjük és az online képzési felülethez 30 napig biztosítjuk a hozzáférést.

Kapcsolódó rendezvényeink

E-learning

Megrendelhető 2024. március 31. vasárnap, 23:59 óráig

Az ÁFA tv. 2024. évi változásai és aktualitásai (e-learning)
E-learning

Megrendelhető 2024. április 30. kedd, 23:55 óráig

Áfabevallás és bizonylatok digitalizációja 2024-ben (e-learning)
E-learning

Megrendelhető 2024. május 31. péntek, 23:55 óráig

eÁFA a gyakorlatban (e-learning)