E-learningOnline
Elektronikus ügyintézés a NAV felé, beküldési és lekérdezési lehetőségek
ONYA, M2M gépi interfész, ÜPO, ÜCC, ÁNYK, Tárhely, NAV Ügyfélportál, Lekérdezések, DÁP, NAV mobil
2025. november 17. (hétfő) 10:00 - 16:00 óráig
Előadók
főosztályvezető, NAV Csongrád-Csanád Vármegyei Adó- és Vámigazgatóság
Előzetes kérdés az előadókhoz
Helyszín
Ajánló
Konferenciánkon előadóink bemutatják a NAV elektronikus felületeinek működését, a használatukban rejlő lehetőségeket, felhívják a figyelmet az aktuális változásokra, illetve betekintés nyújtanak a várható fejlesztésekbe is. Fókuszba kerül a NAV elektronikus ügyintézési szolgáltatásai, űrlapbeküldés, adatlekérdezés, ügyintézés; az Általános Nyomtatványkitöltő Alkalmazás működése, működési korlátai, az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás használata, új funkciója, a NAV gép-gép kapcsolaton alapuló új technológiája az M2M, a NAV Ügyfélportál funkciói, fejlesztései, a mobil applikáció. Az előadás során a vállalkozói, munkáltatói, könyvelői, bérszámfejtői funkciók bemutatása is fókuszba kerül. Mindemellett lehetőséget nyújtunk arra, hogy a résztvevők feltegyék kérdéseiket és konzultáljanak előadóinkkal.
Ízelítő a tartalomból
Az elektronikus azonosítási szolgáltatások és használati lehetőségük áttekintése • Tárhely funkciók és szolgáltatások • Elektronikus ügyintézési csatornák és lehetőségek a NAV irányába, támogató programok, adatbázisok, kalkulátorok és egyéb eszközök (CC-k) • Az ÁNYK használata, korlátai, kivezetése • Az ONYA használata, csoportos fájlfeltöltési, ellenőrzési és beküldési lehetőség • A NAV M2M gép-gép kapcsolatot biztosító adatcsatornája • Az M2M kétirányúsága, adatlekérdezési lehetőség az október 6-án bevezetett 3.0-ás verzióban • Az M2M regisztráció folyamata, a GitHub felület • Az M2M továbbfejlesztésének irányai • Az Ügyfélportál új funkciói és a működésének bemutatása, összefoglalása • Az Ügyfélportál továbbfejlesztése • Automatikus ügyintézés lehetőségek az Ügyfélportálon 2026-tól • A NAV mobil szolgáltatásai • AI fejlesztések és az ahhoz kapcsolód dilemmák • Kérdések, szakmai konzultáció
Díjak
- 24 900 Ft + ÁFA / fő az online élő konferencia részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
- 22 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több online élő konferencia részvevő esetén
- 29 900 Ft + ÁFA / fő a díj az online élő konferencia részvételi díj kedvezmény nélkül
Microsoft Teams-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről, notebookról akár otthonról vagy az irodájából is tudja követni online élő konferenciánkat! Az előadás interaktív, kérdéseket tud feltenni az előadónak!
Apróbetűs
Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra.
Online élő konferencia: Kényelmesen az irodából vagy otthonról megtekinthető élő konferencia közvetítés. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén az előadó kérdezési lehetőséget biztosít a résztvevőknek. Az online konferenciába történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A részvételhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.
Kapcsolódó rendezvényeink
2025. november 11. (kedd) 9:00 - 16:00 óráig és 2025. november 12. (szerda) 9:00 - 16:00 óráig
Számlázási ügyintézői ismeretek képzés 2025 (FAR képzés)
2025. november 13. (csütörtök) 10:00 - 14:30 óráig
Elektronikus számlázás 2025+, a magyar e-számlázás és a ViDA kihívásai
Megrendelhető 2025. december 31. szerda, 12:00 óráig
Online Számla és eÁFA változásai 2025-ben (e-learning videó)
Megrendelhető 2025. december 31. szerda, 12:00 óráig