E-learningOnline

Iratkezelés, iratmegőrzés, iratselejtezés papiron vagy elektronikusan

Szakmai konferencia | Online ÉLŐ közvetítés | Visszanézhető e-learning videó
2025. november 25. (kedd) 9:00 - 13:30 óráig
Előadó

Csóti Csaba

iratkezelési szakértő, főlevéltáros, történész
Helyszín

Ajánló
A konferencia célja, az iratkezelés és iratmegőrzés korszerű gyakorlatainak bemutatása, különös tekintettel a papíralapú és elektronikus iratkezelés közötti átmenetre és az ezekhez kapcsolódó jogszabályi, technikai és adatbiztonsági elvárásokra. Támogatjuk a szervezeteket a digitális átállásban, a jogszerű és biztonságos iratkezelési gyakorlatok kialakításában, és segítünk a résztvevőknek jól megalapozott döntéseket hozni az iratkezelés fejlesztéséről.
A papíralapú és elektronikus iratkezelés célja, hogy az iratokhoz való gyors hozzáférés biztosított legyen. Az ötlet, hogy papírmentes irodát alakítsunk ki vonzó mindenki számára, de vajon elérhető-e ez? Mindeközben a dokumentumbiztonsággal kapcsolatos elvárások nem változtak meg. Hogyan lehetséges tehát egyszerre alkalmazkodni a technikai feltételek megváltozásához és a vonatkozó szabályozási és adatbiztonsági környezethez? Mi kell a jó döntéshez és hogyan tudunk jól dönteni? Mikor mit dobhatunk el?
Ízelítő a tartalomból
Az iratkezelés teljes folyamata, a jogszabályi előírásoktól kezdve a gyakorlati megvalósításig Papíralapú és elektronikus iratkezelés A két forma hasonlóságai, különbségei Mikor melyiket érdemes alkalmazni? Iratkezelés a közszférában és a vállalkozásoknál Eltérő szabályozási és működési környezetek Az iratokkal szemben támasztott követelmények Hitelesség, biztonság, hozzáférhetőség és megőrzés Iratkezelés belső szabályozása Hogyan készül el egy jól működő iratkezelési szabályzat? Selejtezés elmélete és gyakorlata Mikor és hogyan lehet iratot kiselejtezni, illetve mi marad megőrzésre Hiteles elektronikus iratkezelés Jogszabályi háttér és technikai megoldások Bizalmi szolgáltatások szerepe E-aláírás, időbélyegzés, elektronikus archiválás, papíralapú dokumentumok hiteles e-konverziója Iratkezelési fejlesztések és döntéstámogatás Hogyan válasszunk megfelelő rendszert, milyen indikátorokat vegyünk figyelembe? Szakmai konzultáció, kérdezzen bátran előadónktól az előadást követően
Díjak
  • 23 920 Ft + ÁFA / fő az online konferencia részvételi díja regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 20 930 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több online konferencia részvevő esetén
  • 26 900 Ft + ÁFA / fő a díj e-learning videó megrendelése esetén
  • 29 900 Ft + ÁFA / fő a díj kedvezmény nélkül
Microsoft Teams-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről, notebookról akár otthonról vagy az irodájából is tudja követni online konferenciánkat! Az előadás interaktív, kérdéseket tud feltenni az előadónak!

Apróbetűs
 
Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra.
 
Online élő konferencia közvetítés: Kényelmesen az irodából vagy otthonról megtekinthető élő konferencia közvetítés. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén az előadó kérdezési lehetőséget biztosít a résztvevőknek. Az online konferenciába történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A részvételhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.
 
E-learning videó konferencia: Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagosan videófelvételről is megtekinthető a konferencia. Megrendelése esetén a tantermi és/vagy online előadást követő héten küldjük meg Önnek az e-learning oktatási felület használatához szükséges belépési kódokat, a használathoz szükséges teendőket. Teljesítési időpontnak ezt az időpontot tekintjük és az e-learning felülethez 30 napig biztosítjuk a hozzáférést.