Online

Ügyfélpanaszok kezelése hatékonyan (FAR képzés)

2 napos állami tanúsítványt nyújtó online élő képzés
2025. június 11. (szerda) 9:00 - 16:00 óráig
2025. június 12. (csütörtök) 9:00 - 16:00 óráig
Előadó

Siklósi Máté

fogyasztóvédelmi szakértő, ügyvezető, CP Contact Kft.
Helyszín

Ajánló
A panaszt tevő vevőt a legtöbb kereskedő a háta közepére sem kívánja. Pedig statisztikák azt mutatják, hogy a jól kezelt panaszos vevőkből lojális vásárlókat varázsolhatunk, akár akkor is, ha panaszukat végül elutasítjuk. Az ügyfél véleménye olyan érték, amit a jelenlegi piaci versenyben senki nem hagyhat figyelmen kívül.
Mitől sikeresebb az egyik cég, mint a másik? Mitől van több panasz egy termékre, cégre, szolgáltatásra, mint a másik hasonlóra? Talán az egyik legfontosabb, hogy a különböző cégek eltérő módon bánnak az ügyfeleikkel, eltérő panaszkezelési stratégiát követnek.
Alakítsa ki a leghatékonyabb stratégiát és képezze az ügyfelekkel közvetlen kapcsolatban kerülő munkatársakat, hisz Ők ebben a folyamatban kulcsszereplők!
A tájékozott szolgáltató, kereskedő pontosan ismeri a jogszabályokat, azok pontos alkalmazása során azonban kérdések merülnek fel. Jöjjön el és a gyakorlati megoldások mellett ismerje meg részletesen a jogszabályokat! A kétnapos képzés során felkészítjük a résztvevőket a feladataik ellátására, hasznos tippeket kapnak a panaszkezelésre, a panaszok megelőzésére, a hatékony panaszügyintézésre és megismerik a vásárlói elégedettség fenntartására épülő ügyfélszolgálati módszereket!
Kerülje el a panaszkezeléssel kapcsolatos bírságokat, rossz híreket, és fejlessze üzletmenetét hatékony panaszkezelés segítségével!
 
Kinek ajánljuk a képzést?
  • ügyfélszolgálati munkatársaknak,
  • vezetőknek, akikhez a panaszkezelés tartozik,
  • fogyasztóvédelmi kapcsolattartóknak,
  • fogyasztóvédelmi referenseknek,
  • beszerzéssel foglalkozóknak,
  • direkt értékesítőknek, eladóknak,
  • ügyfélkapcsolati munkatársaknak,
  • pénzügyi intézmények panaszkezelőinek,
  • illetve mindenkinek, akinek fontos az ügyfél megtartása. 
Miért hasznos a képzés?
  • A képzésen a résztvevők gyakorlati tippeket és inspirációt kapnak mindennapi munkájuk során felmerült ügyfélpanaszok kezeléséhez, így hatékonyabb lesz a munkavégzésük,
  • A későbbi munkavégzése teljesítménye nő, mert a résztvevők a képzésen új kontextusba helyezik munkájukat: jobban fogják látni, mennyire fontos, amit csinálnak,
  • Megismerhetik más cégek, társaságok panaszkezelését (anonim módon), tanulhatnak a stratégiájukból,
  • Pontosabb képet kaphatnak a GDPR, a Whistle blowing, az ESG és az általános panaszkezelés viszonyáról,
  • Csökken a panaszügyek költsége, mert professzionálisabban tudják kezelni a beérkező panaszokat,
  • Csökken a kiégés és a fluktuáció veszélye, ezáltal a cég pénzt, időt és energiát takaríthat meg.
Ízelítő a tartalomból
Panasz fogalma, fogalmai • Panaszkezelés kultúrája, stratégiák, ezek illeszkedése a vállalati működéshez, stratégiához • Miért kaphatunk panaszt és hogyan kezelhetjük hatékonyan azt? • Mit vár az ügyfél tőlünk - mi az ami nem teljesülhetett? • Milyen ügyféligények rejtőzhetnek a panaszokban? • Panaszkezelési módszertanok és lehetőségek • Hogyan kommunikáljunk hatékonyan a panaszkezelés során? • Milyen módon kompenzálhatunk jól, amelyben az ügyfél is win-win helyzetben érzi magát? • Hogyan tudjuk összehangolni a vevői, ügyfél elvárásokat és saját panaszkezelésünket? • Miként fordíthatjuk meg? • Panaszból értékesítés? • Lehet a panasz, szolgáltatásfejlesztési lehetőség? • Panaszkezelés jogi háttere  • Pénzügyi szervezetek panaszkezelése • Közszolgáltatók panaszkezelése az Fgytv alapján • Egyéb szervezetek panaszkezelése az Fgytv alapján • Whistle blowing, GDPR, ESG szerinti panaszkezelés • Írásbeli és szóbeli panasz kezelése • Technikák, csatornák fenntartása, elengedése • MI tartozik a szóbeli panaszhoz, mi nem? • Vásárlók könyvének helyes kezelése • Panaszok elutasítása hatékonyan • Elutasítható jogszerűen egy panasz? • Mikor jelent veszélyt egy hatósági vizsgálat az elutasított panaszra? • Utasíts el úgy, hogy a vásárló megköszönje! • Hatósági vizsgálatok a panaszkezelésben: mi jogszerű és mi nem • Amit az MNB büntet • Amit a fogyasztóvédelmi hatóságok büntetnek • Mik a határterületek • Határidők kezelése, érdemi válasz, elérhetőségek • Megtévesztő kereskedelmi gyakorlat a panaszkezelésben • Stresszkezelés, statisztikák, panaszkezelés eredményeinek visszacsatornázása az üzletmenetbe • Szakmai konzultáció
Díjak
  • 80 000 Ft + ÁFA / fő / 2 nap az online képzés részvételi díja regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 60 000 Ft + ÁFA / fő / 2 nap a részvételi díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 100 000 Ft + ÁFA / fő / 2 nap a részvételi díj kedvezmény nélkül

  • A részvételi díj tartalmazza: a két napos képzést, a képzés  szakmai anyagát elektronikus formában és a képzés elvégzéséről szóló állami tanúsítványt.

A 2 napos képzés elvégzéséről a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki!
 
Az állami tanúsítvány kiadásának feltételei:
  • a rendezvény teljes időtartamán való igazolt részvétel (a rendszer a részvételt automatikusan naplózza);
  • a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) szeptember 1-től életbe lépett módosító rendelkezései értelmében szükséges adatok megadása;
  • a felnőttképzési szerződés elfogadása.
A képzést Microsoft Teams-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről, notebookról akár otthonról vagy az irodájából is tudja követni! A képzés interaktív, kérdéseket tud feltenni az előadónak!

Apróbetűs
 
Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a képzésre leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra.

Online (élő) képzés: Kényelmesen az irodából vagy otthonról megtekinthető élő konferencia közvetítés. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén az előadó kérdezési lehetőséget biztosít a résztvevőknek. Az online konferenciába történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A részvételhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.

Kapcsolódó rendezvényeink

E-learning

Megrendelhető 2025. szeptember 30. kedd, 23:55 óráig

Vendégmunkások magyarországi foglalkoztatása 2025 (e-learning videó)
E-learning

Megrendelhető 2025. szeptember 30. kedd, 23:55 óráig

Áfa és a számlázás digitalizációja 2025-ben (e-learning videó)
E-learning

Megrendelhető 2025. szeptember 30. kedd, 23:55 óráig

Házipénztár és a készpénzfizetés számviteli és adószabályai (e-learning videó)
E-learning

Megrendelhető 2025. szeptember 30. kedd, 23:55 óráig

Hulladékgazdálkodási jogszabályok változásai 2025 (e-learning videó)
E-learning

Megrendelhető 2025. szeptember 30. kedd, 23:55 óráig

A papír alapú és/vagy elektronikus iratkezelés a DÁP előtt és a DÁP után (e-learning videó)