E-learningOnline
A papír alapú és/vagy elektronikus iratkezelés a DÁP előtt és a DÁP után
Szakmai konferencia | Online ÉLŐ közvetítés | Visszanézhető e-learning videó
Ajánló
Egyre gyakoribb annak a kérdésnek a felvetése, hogy hogyan váltsuk ki a papír alapú iratkezelést? Az ötlet, hogy papírmentes irodát alakítsunk ki vonzó mindenki számára, de vajon elérhető-e ez? Mindeközben a dokumentumbiztonsággal kapcsolatos elvárások nem változtak meg. Hogyan lehetséges tehát egyszerre alkalmazkodni a technikai feltételek megváltozásához és a vonatkozó szabályozási és adatbiztonsági környezethez? Mi kell a jó döntéshez és hogyan tudunk jól dönteni?
Ízelítő a tartalomból
Papír alapú és elektronikus iratkezelés hasonlósága és különbsége • Iratkezelés a közszférában és a vállalkozásoknál • Iratokkal szemben támasztott követelmények • Iratkezelés belső szabályozása • Elektronikus másolatkészítések a DÁP után • Hiteles elektronikus iratkezelés • Hogyan döntsünk az iratkezelés fejlesztéséről • Iratkezelés fejlesztési indikátorok • Bizalmi szolgáltatások az elektronikus iratkezelésben • E-aláírások, időbélyegzés • Archiválás, papírlapú dokumentumok hiteles e-konverziója • Szakmai konzultáció, kérdezzen bátran előadónktól az előadást követően
Díjak
- 23 920 Ft + ÁFA / fő az online konferencia részvételi díja regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
- 20 930 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több online konferencia részvevő esetén
- 26 900 Ft + ÁFA / fő a díj e-learning videó megrendelése esetén
- 29 900 Ft + ÁFA / fő a díj kedvezmény nélkül
Microsoft Teams-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről, notebookról akár otthonról vagy az irodájából is tudja követni online konferenciánkat! Az előadás interaktív, kérdéseket tud feltenni az előadónak!
Apróbetűs
Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra.
Online élő konferencia közvetítés: Kényelmesen az irodából vagy otthonról megtekinthető élő konferencia közvetítés. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén az előadó kérdezési lehetőséget biztosít a résztvevőknek. Az online konferenciába történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A részvételhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.
E-learning videó konferencia: Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagosan videófelvételről is megtekinthető a konferencia. Megrendelése esetén a tantermi és/vagy online előadást követő héten küldjük meg Önnek az e-learning oktatási felület használatához szükséges belépési kódokat, a használathoz szükséges teendőket. Teljesítési időpontnak ezt az időpontot tekintjük és az e-learning felülethez 30 napig biztosítjuk a hozzáférést.
Kapcsolódó rendezvényeink
Megrendelhető 2025. március 31. hétfő, 23:55 óráig