E-learningOnline
Számlázás, számlakorrekció 2022
WEBINÁRIUM ÉLŐ konferencia közvetítés, vagy utólagos ONLINE VIDEÓ megtekintés
Ajánló
2020-2022. években több apró, de fontos változás volt a számlázási szabályok területén. Az online-számla adatszolgáltatás gyökeresen átalakította a számlázási gyakorlatot. A NAV már rálát minden számlára, ezért is kiemelten fontos a helyes számlázási gyakorlat kialakítása. Gazdasági szerepelőknek fontos ismerni a számlakibocsátással kapcsolatos határidőket, számlázás tartalmi hátterét, számla-technikákat és a szükséges háttérdokumentumokat.
A számla tartalmi kellékei ugyan látszólag nem változtak, mégis az online-számla adatszolgáltatáshoz használatos xml file adattartalmához olyan adatokra is szükség van, amelyek túlmutatnak a számla tartalmi kellékein.
A számla tartalmi kellékei ugyan látszólag nem változtak, mégis az online-számla adatszolgáltatáshoz használatos xml file adattartalmához olyan adatokra is szükség van, amelyek túlmutatnak a számla tartalmi kellékein.
Ízelítő a tartalomból
Számla-kibocsátás • Számla fogalma és tartalmi kellékei • Előleg számla és végszámla • Részteljesítés • Mikor kell a vevő adószáma? • Változott a számlakibocsátásra rendelkezésre álló ésszerű idő • Mit jelent a gyakorlatban a 8 napos számlázási határidő? • Számla helyesbítés esetei és erre vonatkozó szabályok • Nyugta-kibocsátás feltételei, figyelem változás 2021-ben • Mi a különbség a teljesítés időpontja, számlakibocsátás kelte és kiállítás időpontja között? • Időszakos elszámolási ügyletek • Fizetési határidőnek mennyiben van jelentősége? • Mi a különbség a gyűjtő számla és az időszakos elszámolás között? • Online számla adatszolgáltatás • Mi a különbség az áfa-törvény szerinti tartalom és a xml tartalom között • Adódigitalizáció, elektronikus számlázás • Számla korrekciók • Számlával egy tekintet alá eső okirat • Árfolyam alkalmazása számla-korrekciós esetén • Csoportos helyesbítő számla • Speciális számlázási esetek • Közvetített szolgáltatás számlázása • Visszáru elszámolás • Fordított adózás számlázása • Ingatlan bérbeadása, értékesítése • Webshopok számlázása • Árengedmények rendszere számlázása • Szakmai konzultáció
Díjak
- 19 900 Ft + ÁFA / fő a webináriumi részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
- 18 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több webináriumi részvevő esetén
- 19 900 Ft + ÁFA / fő a díj online videó megtekintés megrendelése esetén
- 18 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több online videó megrendelése esetén
- 24 900 Ft + ÁFA / fő a díj kedvezmény nélkül
A képzést Microsoft Teams-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről, notebookról akár otthonról vagy az irodájából is tudja követni! A képzés interaktív, kérdéseket tud feltenni az előadónak! Ha nem tud részt venni az eseményen válassza az utólag is megtekinthető online videó képzést!
Apróbetűs
Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.
Webinárium (élő) konferencia közvetítés: Kényelmesen az irodából vagy otthonról megtekinthető élő konferencia közvetítés. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén az előadó kérdezési lehetőséget biztosít a résztvevőknek. Az élő webináriumba történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A webináriumi részvételhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.
Online videó konferencia: Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagosan videófelvételről is megtekinthető a konferencia. Megrendelése esetén a tantermi és/vagy webináriumi előadás(oka)t követő héten elküldjük Önnek az online képzési felület használatához szükséges belépési kódokat, a használathoz szükséges teendőket. Teljesítési időpontnak ezt az időpontot tekintjük és az online képzési felülethez 30 napig biztosítjuk a hozzáférést.
Webinárium (élő) konferencia közvetítés: Kényelmesen az irodából vagy otthonról megtekinthető élő konferencia közvetítés. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén az előadó kérdezési lehetőséget biztosít a résztvevőknek. Az élő webináriumba történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A webináriumi részvételhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.
Online videó konferencia: Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagosan videófelvételről is megtekinthető a konferencia. Megrendelése esetén a tantermi és/vagy webináriumi előadás(oka)t követő héten elküldjük Önnek az online képzési felület használatához szükséges belépési kódokat, a használathoz szükséges teendőket. Teljesítési időpontnak ezt az időpontot tekintjük és az online képzési felülethez 30 napig biztosítjuk a hozzáférést.
Kapcsolódó rendezvényeink
Online
2024. április 23. (kedd) 10:00 - 16:00 óráig és 2024. április 24. (szerda) 10:00 - 16:00 óráig
Számlázási ügyintézői ismeretek képzés 2024 (FAR képzés)
E-learning
Megrendelhető 2024. április 30. kedd, 23:55 óráig