2023. március 22. (szerda) 10:00 - 15:00 óráig
                                                                                                    Előadó
                            
                                                                    
                                                                                    
                                                                                Csóti Csaba
                                        iratkezelési szakértő, főlevéltáros, történész
                                    
 
                                                                Előzetes kérdés az előadóhoz
                             
                                                                            Helyszín
                            
                                                                            
                                                
                        
                     
                    
                                                    Ajánló
                            Az utóbbi években a már korábban is meglévő technikai megoldások szélesebb körben terjedtek el az elektronikus iratkezelés terén. Ma már rugalmasabbak a lehetőségeink az iratkezelés komplex kialakítására. Felértékelődnek a hiteles és a nem hiteles elektronikus másolatkésztési elvárások. E közben az iratkezelés szabályozása és a dokumentumbiztonsággal kapcsolatos elvárások nem változtak meg. Hogyan lehetséges egyszerre alkalmazkodni a technikai feltételek megváltozásához és a vonatkozó szabályozási és adatbiztonsági környezethez?
                                                                                                    Ízelítő a tartalomból
                            Papír alapú és elektronikus iratkezelés hasonlósága és különbsége • Iratkezelés a közszférában és a vállalkozásoknál • Iratokkal szemben támasztott követelmények • Iratkezelés belső szabályozása • Elektronikus másolatkészítések • Hiteles elektronikus iratkezelés • Hogyan döntsünk az iratkezelés fejlesztéséről • Iratkezelés fejlesztési indikátorok •  Szakmai konzultáció, a résztvevők kérdései alapján
                                                Díjak
                                                    
                                                                    - 23 920 Ft + ÁFA / fő a webináriumi részvételi díj  regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
 
                                                                                                                                            - 20 930 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több webináriumi részvevő esetén
 
                                                                            - 29 900 Ft + ÁFA / fő a díj kedvezmény nélkül
 
                                                                                                
                                                                            
                        
A képzést Microsoft Teams-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről, notebookról akár otthonról vagy az irodájából is tudja követni! A képzés interaktív, kérdéseket tud feltenni az előadónak!
Apróbetűs
 
Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.
Webinárium (élő) konferencia közvetítés: Kényelmesen az irodából vagy otthonról megtekinthető élő konferencia közvetítés. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén az előadó kérdezési lehetőséget biztosít a résztvevőknek. Az élő webináriumba történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A webináriumi részvételhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.