Online

A papír alapú és az elektronikus iratkezelés - Hogyan döntsünk erről?

2023. március 22. (szerda) 10:00 - 15:00 óráig
Előadó

Csóti Csaba

iratkezelési szakértő, főlevéltáros, történész
Helyszín

Ajánló
Az utóbbi években a már korábban is meglévő technikai megoldások szélesebb körben terjedtek el az elektronikus iratkezelés terén. Ma már rugalmasabbak a lehetőségeink az iratkezelés komplex kialakítására. Felértékelődnek a hiteles és a nem hiteles elektronikus másolatkésztési elvárások. E közben az iratkezelés szabályozása és a dokumentumbiztonsággal kapcsolatos elvárások nem változtak meg. Hogyan lehetséges egyszerre alkalmazkodni a technikai feltételek megváltozásához és a vonatkozó szabályozási és adatbiztonsági környezethez?
Ízelítő a tartalomból
Papír alapú és elektronikus iratkezelés hasonlósága és különbsége • Iratkezelés a közszférában és a vállalkozásoknál • Iratokkal szemben támasztott követelmények • Iratkezelés belső szabályozása • Elektronikus másolatkészítések • Hiteles elektronikus iratkezelés • Hogyan döntsünk az iratkezelés fejlesztéséről • Iratkezelés fejlesztési indikátorok • Szakmai konzultáció, a résztvevők kérdései alapján
Díjak
  • 23 920 Ft + ÁFA / fő a webináriumi részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 20 930 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több webináriumi részvevő esetén
  • 29 900 Ft + ÁFA / fő a díj kedvezmény nélkül
A képzést Microsoft Teams-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről, notebookról akár otthonról vagy az irodájából is tudja követni! A képzés interaktív, kérdéseket tud feltenni az előadónak!

Apróbetűs
 
Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

Webinárium (élő) konferencia közvetítés: Kényelmesen az irodából vagy otthonról megtekinthető élő konferencia közvetítés. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén az előadó kérdezési lehetőséget biztosít a résztvevőknek. Az élő webináriumba történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A webináriumi részvételhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.

Kapcsolódó rendezvényeink

Online

2025. november 5. (szerda) 9:00 - 13:30 óráig és 2025. november 19. (szerda) 9:00 - 13:30 óráig és 2025. december 3. (szerda) 9:00 - 13:30 óráig

Munkaügyi szakember képzés (FAR képzés)
E-learningOnline

2025. november 5. (szerda) 9:00 - 13:30 óráig

Munkaszerződés megkötése, módosítása, megszüntetése
Online

2025. november 11. (kedd) 9:00 - 16:00 óráig és 2025. november 12. (szerda) 9:00 - 16:00 óráig

Számlázási ügyintézői ismeretek képzés 2025 (FAR képzés)
Online

2025. november 12. (szerda) 9:00 - 16:00 óráig és 2025. november 13. (csütörtök) 9:00 - 16:00 óráig

Adatvédelmi tisztviselő DPO képzés (FAR képzés)
E-learningOnline

2025. november 13. (csütörtök) 10:00 - 14:30 óráig

Elektronikus számlázás 2025+, a magyar e-számlázás és a ViDA kihívásai
Online

2025. november 17. (hétfő) 10:00 - 16:00 óráig

Elektronikus ügyintézés a NAV felé, beküldési és lekérdezési lehetőségek