Megosztás Facebook LinkedIn

Rendezvény

Elektronikus számlázás A-tól Z-ig

Kiállítástól a befogadásig - gyakorlati szemléltető szakmai konferencia

Egyszerűbb mint gondolná ...

Előadók:
Ajánló:

Konferenciánkon bemutatjuk Önöknek az e-számlázás jogi és technikai hátterét A-Z-ig. A jogi szabályozás és az Adóhatósági ellenőrzési tapasztalatai mellett teljes körűen bemutatásra kerül maga a gyakorlati munkavégzés is (döntés-munkafolyamat-ellenőrzés). A konferencia lehetőséget ad a személyes átfogó konzultációra is. Várjuk Önöket tisztelettel!

Ízelítő a tartalomból:

Az áfa törvény számlázási szabályai * A számla adattartalma (különös adózási módok esetén is) * Területi hatályon kívüli ügyletek * Egyszerűsített adattartalmú számla * A számla adóigazgatási azonosításra való alkalmassága * Más törvény által előírt követelmények és az áfa * Szolgáltatási Jegyzék megszűnése és a számla adattartalma * A számlakibocsátás határideje * A számítógéppel előállított számla és az elektronikus számla különbsége * A bizonylatok elektronikus archiválása a számla kibocsátónál és befogadónál * Az elektronikus számlázás jogi szabályai * Az elektronikus számlakibocsátáshoz kapcsolódó alapelvek * Az e-számla fajtái, jellemzői (PKI és EDI) * Az elektronikus számlák kezelése a befogadói oldalon, kontírozási kérdések * Az e-számlák megőrzése * Az APEH ellenőrzési gyakorlata * e-Számlázás adóhivatali ellenőrzési szempontból * Adózók által elkövetett hibák, hiányosságok * Mire kell felkészülni ellenőrzés során?

Délutáni szakmai pódium az e-számlázás gyakorlatáról:
- Elektronikus aláírás időbélyeg elmélet
- Gyakorlati tudnivalók az elektronikus számla befogadásáról, ellenőrzéséről, tárolásáról
- e-Számlát küldenék, mit kell tennem?
- Kell egy új számlázó rendszer?
Hogyan kézbesítsem?
- Hol és milyen módon tároljam az e számlámat?
- e-Számlát kaptam, mit kell tennem?
- Kinyomtathatom-e?
- Kell-e kontírozni, és ha kell, akkor hogyan?
- Hol és milyen módon tároljam?
- Az e-számlákkal kapcsolatos költségmegtakarítás legnagyobb mértékben befogadónál?
- e-Számla kiállítás és befogadás bevezetése - Legfontosabb tervezési feladatok, buktatók
- Az online elektronikus számlázás bevezetése a gyakorlatban - buktatók és kérdések
- Vállalatközi e-számlázás (lehetőség és praktikus alkalmazás bemutatása)
- Programba integrált elektronikus számlázás
- Az elektronikus számla kibocsátás
- Tapasztalatok az elektronikus számla kibocsátásának előkészítésében
- e-Számla befogadása, annak automatizálása
- A befogadott elektronikus számla és annak APEH megítélése
- A legjobb gyakorlat a befogadott e-Számlák tekintetében
- Személyes átfogó szakmai konzultáció

Helyszín:
Gundel Étterem

1146 Budapest Gundel Károly út 4.

Megközelíthető a 72-es trolibusszal, vagy a kis földalattival (Hősök tere megálló).

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2010. október 21. (csütörtök) 09:00 - 17:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt fél órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 20 900 Ft + ÁFA / fő részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 22 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 22 900 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu weblapon jelentkeznek
  • 24 900 Ft + ÁFA / fő

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00 - 13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket visszaigazoljuk. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved