Megosztás Facebook LinkedIn

Rendezvény

Elektronikus számlázás

Jogszabályi-technikai háttér, Gyakorlat és Ellenőrzés

Egyszerűbb mint gondolná ...

Előadók:
Ajánló:

Konferenciánk célja az elektronikus számlázás alapjainak, előnyeinek és biztonságának bemutatása, hogy Önök is bátran alkalmazzák a jövőben ezt a számlázási módot. Tudta Ön, hogy osztrák szomszédaink már a számlák 90%-át e-számlaként állítják elő, míg nálunk ez a szám még csak 10% körül van, de folyamatosan növekszik?

Előadóink a jogszabályi környezeten túl ismertetik Önökkel az e-számlázás technikai, gyakorlati hátterét, olcsóságát. Az elektronikus számlázással gyorsabbá válik a számlák készítése, visszakeresése és a címzetthez való eljuttatása. Rendezvényünkön ismertetésre kerülnek a hatósági ellenőrzés tapasztalatai is.

Ízelítő a tartalomból:

Az e-számlázás jogi szabályozása * Kapcsolódó rendeletek és újdonságok * 24/1955 PM rendelet és annak változásai * A számla-kibocsátási kötelezettség * A számla tartalmi elemei * Az elektronikus számlakibocsátáshoz kapcsolódó alapelvek * Az elektronikus számla fajtái (PKI alapú és EDI számlák) * Az elektronikus számlák kezelése a befogadói oldalon * Megőrzési kötelezettség * Az e-számlázás hatósági ellenőrzése * E-aláírás megjelenése, szerepe * Elektronikus aláírás szabályai * PKI alapú számla technikai háttere, megvalósítási lehetőségei * PKI alapú számla kibocsátásának és befogadásának technikája * EDI számlázás technikai háttere, bevezetésének kihívásai * E-számlázás vizsgálata, a vizsgálat menete, főbb vizsgálati pontok * E-számlázással kapcsolatos hasznos weboldalak * Szakmai konzultáció - egyéni kérdések és válaszok

Helyszín:
Hunguest Hotel Millennium

1089 Budapest Üllői út 94-98.

Nagyvárad tér és Népliget metróállomások között (3-as metró) található.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolás: díjköteles a Könyves Kálmán krt. - Üllői út - Nagyvárad tér - Orczy út - Kőbányai út által határolt terület. 175 Ft/óra munkanapokon 08:00-18:00 óra között, maximum 4 óra várakozási idővel. A szálloda saját parkolójában bruttó 2 500 Ft/nap (a recepción lehet számlát kérni).

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2010. szeptember 16. (csütörtök) 10:00 - 15:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 19 900 Ft + ÁFA / fő részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu weblapon jelentkeznek
  • 23 900 Ft + ÁFA / fő

Letölthető űrlap: PDF

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00 - 13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket visszaigazoljuk. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved