Megosztás Facebook LinkedIn

Rendezvény

Jövedéki Árumozgás Ellenőrző Rendszer (EMCS) bevezetése

EMCS RENDSZER INDULÁSÁNAK GYAKORLATI KÉRDÉSEI

Adóraktárak, adómentes felhasználók, kereskedelmi engedélyesek országos konferenciája

Előadók:
Ajánló:

2010. április 1-ével kerül bevezetésre az EMCS rendszer, amellyel kapcsolatban szakértő előadóink lépésről-lépésre mutatják be azokat a tudnivalókat, amelyeket Önöknek alkalmazniuk kell. Ha vannak még megválaszolatlan kérdései a rendszerrel kapcsolatban, akkor Önnek ajánljuk konferenciánkat. Előadóink közvetlen, közérthető, és gyakorlatias előadásai megkönnyítik a változások megismerését, az új feladatok megértését és a napi munkába történő beépítését.

Ízelítő a tartalomból:

Az EMCS rendszer jogi alapjai * A Közösségi és nemzeti szabályozás * Az EMCS szerepe a közösségi adófelfüggesztésben * Az érintettek köre * Új engedélyköteles tevékenység - bejegyzett feladó * Az elektronikus termékkísérő okmány (e-TKO) * Mentesített szervezetekre vonatkozó szabályok * Áruk fogadásának visszaigazolása - elektronikus átvételi elismervény * Export küldemények kiléptetésének igazolása - elektronikus kiviteli elismervény * EMCS alkalmazása az adófelfüggesztéssel történő belföldi szállítások során * EMCS rendszer alkalmazásában irányadó határidők * EMCS rendszert 2010. április 1-ével indítani nem tudó tagállamok vonatkozásában alkalmazandó eljárás * Az EMCS rendszer indulásának gyakorlati kérdései * A rendszerhez történő kapcsolódás (közvetlen számítógépes kapcsolat vagy az ABEV nyomtatványok és az  Ügyfélkapu használata) * Melyiket válasszam? - az egyes csatlakozási lehetőségek előnyei és hátrányai * Szükséges regisztrációs eljárás folyamata, egyéb kötelezettségek (csatorna aktiváló üzenet) * Üzenet típusok és azok kezelése * Eljárások az EMCS rendszerben * Milyen üzenetek cserélődnek az ügyfél és a hatóság között? * Mely üzenetek küldésére és melyek fogadására kell Önnek felkészülnie? * e-TKO nemzeti kiegészítése (fajta kód, Jöt. Szerinti vtsz) * Elektronikus okmányok nemzetileg kötelező rovatai * Folyamatba épített ellenőrzések * Szintaktikai és szemantikai ellenőrzések * SEED adatok ellenőrzése * Hiba üzenetekkel kapcsolatos teendők * Üzemszünet esetén követendő eljárás * Hatósági rendszer üzemszünete * Saját rendszerben előforduló üzemszünet bejelentése * Üzemszünet a szállítmány indításakor vagy érkezésekor (vámeljárásokhoz kapcsolódóan) * Helyreállás utáni teendők * Tesztelési folyamat * Széleskörű konzultáció

Helyszín:
Gundel Étterem

1146 Budapest Gundel Károly út 4.

Megközelíthető a 72-es trolibusszal, vagy a kis földalattival (Hősök tere megálló).

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2010. február 15. (hétfő) 10:00 - 15:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 20 900 Ft + ÁFA / fő részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu weblapon jelentkeznek
  • 23 900 Ft + ÁFA / fő

Letölthető űrlap: PDF

Apróbetűs:

Ellátás: kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd 12.00 - 13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket visszaigazoljuk. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved