Megosztás Facebook LinkedIn

Rendezvény

Adóváltozások A-Z-ig

Adókonferencia 2012 - art, tao, áfa, szja és cafetéria

Képzésünk után a Magyar Könyvvizsgálói Kamara 2 kreditpontot ad tagjainak!

Előadók:
Ajánló:

2012. január 1-től jelentős változások lesznek az adórendszerben. Adónapunkon Ön teljes áttekintést kap a 2012 évet érintő art, tao, áfa, szja és cafetéria változásokról. Konferenciánkkal szeretnénk megkönnyíteni az Ön munkáját, hogy a törvények és egyéb jogszabályok böngészése helyett összefoglalva, magyarázatokkal ismerje meg a módosításokat.

Ízelítő a tartalomból:

A konferencia pontos tematikáját a jogszabályok elfogadásának ütemében folyamatosan töltjük fel weboldalunkra!

Társasági adó változásai 2012 * Feltöltési kötelezettség * Veszteségleírás szigorítása * Reprezentáció, üzleti ajándék * Adomány, ingyenes juttatások * Bejelentett részesedés, bejelentett immateriális jószág * Fejlesztési tartalék, újabb kedvezmény a lekötött tartalékba helyezéssel * Termőföldből átminősített ingatlanhoz kapcsolódó szabályok * K+F tevékenység minősítése, kedvezménye * 2012-es áfa változások * Áfa kulcs változásával kapcsolatos gyakorlati kérdések, javaslatok, átmeneti rendelkezések * Személygépkocsi bérlet áfájával kapcsolatos levonási szabályok megváltozása * Utólagos adóalap- adófizetési kötelezettség csökkentésével kapcsolatos pontosító szabályok * A mezőgazdasági fordított adózással kapcsolatos rendelkezések, várható változások * Az adó visszaigényléssel kapcsolatos uniós bírósági ítélet hatása és a rendelkezések * Az adóeljárási szabályok 2012. évi változásai * Szigorodó bejelentkezési szabályok: adóregisztrációs eljárás, fokozott adóhatósági felügyelet * Új rendelkezések a bevallásokkal, átvezetésekkel kapcsolatban * Hatékonyabb ellenőrzés, végrehajtás * Emelkedő mértékű szankciók (adóbírság, mulasztási bírság) * Bővülő adóhatósági szolgáltatások * Szja változásai 2012 * A személyi jövedelemadó 2012. január 1-jétől hatályba lépő változásai különös tekintettel a cafeteriára * Béren kívüli juttatások változásai (fogyasztásra kész étel, meleg-étkeztetés, Széchenyi Pihenő Kártya, stb.) * A munkáltatók részére biztosított új juttatási lehetőségek * A reprezentáció és az üzleti ajándék adókötelezettségének változása * Az adóalap-kiegészítési kötelezettség részleges megszűnése * Az adóelőleg megállapítására vonatkozó változások * Módosuló szabályok a családi kedvezményben * A gazdasági tevékenység fogalma * A bérbeadásból származó jövedelem adókötelezettségére vonatkozó változások * Az ingatlan értékesítéséből származó jövedelmet érintő változások (üzletszerű tevékenység, lízingelt ingatlan, termőföldből átminősített ingatlan) * Csoportos személyszállítás fogalmának változása * Szakmai konzultáció - egyéni kérdések és válaszok

Helyszín:
ibis Styles Budapest Center

1074 Budapest Rákóczi út 58.

Az ibis Styles Budapest Center Budapest pesti oldalán, félúton a Duna és a Keleti pályaudvar között, a Blaha Lujza tértől 1 percre, a Rákóczi úton található. Tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető, a 2-es Metró, 4-es és 6-os villamosok, 7-es, 173-as, 78-as, 5-ös buszok megállói közel találhatóak.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolási lehetőségek:

- OSVÁT  utcai  Mercure  parkoló (behajtás az  Osvát  utcába  a Dohány  utcából,  az  Erzsébet  körút  felől.  A parkoló  BAL oldalt található)
- NOVOTEL  Centrum  VIP  parkoló  a  CSOKONAI  utcában  található (behajtás  a  Blaha  Lujza  tér után, a  Keleti  felé  az  első  kereszt  utca  a  Csokonai utca)
- Parkolóház  a Blaha  Lujza  téren  a  CORVIN  ÁRUHÁZ  és  az  EUROPEUM  üzletközpontnál
A parkolók díjai különbözőek, legkedvezőbb az egyéni, a helyszínen történő fizetés.

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2011. december 1. (csütörtök) 10:00 - 16:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 20 900 Ft + ÁFA / fő részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu weblapon jelentkeznek
  • 23 900 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.000 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.30 - 13.30 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved