Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Munkaügyi audit - üzleti reggelivel

HR és munkaügyi vezetők, szakértők,
humánerőforrás szakemberek szakmai napja

Előadók:
Ajánló:

Az audit kettős célt szolgál - a jogszerűséget és a hatékonyságot. A jogszerűség érdekében az átvilágítással minimalizáljuk a szabálytalanság kockázatát, a hatékonyság érdekében pedig javaslatot teszünk a szabályok legmegfelelőbb alkalmazására.

A munkaidő szabályos és költségkímélő megszervezése kellő alaposságot igényel annak érdekében, hogy egyidejűleg kiállja a gazdaságosság és a hatósági ellenőrzés próbáját, valamint szolgálja a munkavállalók biztonságát és egészségének védelmét.

Amit előadásunkon kínálunk: bemutatjuk Önöknek a munkaügyi audit legfontosabb előnyeit, azokat a területeket, amelyeken eredményeket lehet elérni. Ízelítőt adunk az audit során alkalmazott eszközökről, áttekintjük azokat a kérdéseket, amelyeket Önnek is át kell gondolnia a saját területén.

Ízelítő a tartalomból:

Az alkalmazott munkarend minden munkakör esetén a legmegfelelőbb munkaidő-beosztást eredményezi-e? * Érdemes-e a munkaidő-keretet alkalmazásától eltekinteni? * Szabályosan jár-e el a pihenőnapok, illetve pihenőidők kiadásánál? * Milyen feltételekkel foglalkoztatja munkavállalóját vasárnap? * Milyen esetben fizet pótlékot munkavállalóinak? * Mindig indokoltan rendeli-e el készenlétet vagy az ügyeletet? * Munka- és pihenőidő - mint a szervezet orvosi látlelete * Jól alkalmazzák-e a munkaidő és pihenőidő szabályait? * Megfelel-e a munkaidő-nyilvántartása a jogalkalmazói elvárásoknak? * Mit várhatunk a munkaügyi ellenőrzések során, hogyan készüljünk fel előre? * Melyek a munka és pihenőidő átvilágításának további eredményei? * Milyen további területeket kontrollálhatunk egy audit során? * Szakmai konzultáció - egyéni kérdések és válaszok

Helyszín:
Gundel Étterem

1146 Budapest Gundel Károly út 4.

Megközelíthető a 72-es trolibusszal, vagy a kis földalattival (Hősök tere megálló).

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2011. március 31. (csütörtök) 10:00 - 13:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 15 900 Ft + ÁFA / fő (ebéd nélkül) a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 16 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén (ebéd nélkül)
  • 16 900 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu oldalon jelentkeznek (ebéd nélkül)
  • 17 900 Ft + ÁFA / fő (ebéd nélkül)
  • Az ebéd ára 3 000 Ft + ÁFA, melynek díját a fenti árak nem tartalmazzák. Kérje külön a megrendeléskor!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: üzleti reggeli, kávé és frissítők. Háromfogásos ebéd kb. 13.00 - 14.00 között a szálloda éttermében azoknak, akik ebédet is kérnek a megrendeléskor. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költségeket (beleértve a reggeli és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk tovább. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252