Megosztás Facebook LinkedIn

Rendezvény

Iratkezelés, iratmegőrzés, iratselejtezés szabályozása a GDPR szerint

Hagyományos TANTERMI képzés, vagy WEBINÁRIUM ÉLŐ konferencia
közvetítés, vagy utólagos ONLINE VIDEÓ megtekintés

Előadó:
Ajánló:

A vállalkozások esetében nincs kötelező jogszabályi előírás arra, hogy az irataikat milyen formában tartsák nyilván, hogyan irattározzák, selejtezzék. Az érvényben lévő GDPR módosítások ismerete ugyanakkor nagyon fontos, hiszen a cégek rengeteg adatot kezelnek, a szabálytalan adatkezelés, pedig komoly szankciókat vonhat maga után. Képzésünkön az államigazgatási szerveknek is és a vállalkozásoknak is a hatályos jogszabályi rendelkezések alapulvételével nyújtunk segítséget irataik kezelésére, megőrzésére, selejtezésére a GDPR szabályok betartásával.

Ízelítő a tartalomból:

Adatkezelés szabályozása, a szabályozás szintjei, követelmények, elvárások EU rendelet követelményei Hazai törvények hatályos szabályai Ágazati szabályok Iratkezelés az államháztartásban és a vállalkozásoknál Iratokkal szemben támasztott követelmények Iratkezelés belső szabályozása, megoldások a gyakorlatban, hasznos tapasztalatok Iratmegőrzések szabályai Iratkezelés terén a GDPR érvényesítése Iratselejtezés, mint a selejtezési szabályzat speciális része, vagy nem szabályoztuk eddig az iratok selejtezését? Néhány szó a szankciókról és a szankcionálás hazai és nemzetközi gyakorlatáról Adatkezelési tájékoztató összeállítása a gyakorlatban Feladat megoldás a tanultak alapján Szakmai konzultáció

Helyszín:
Hunguest Hotel Millennium

1089 Budapest Üllői út 94-98.

Nagyvárad tér és Népliget metróállomások között (3-as metró) található.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolás: díjköteles a Könyves Kálmán krt. - Üllői út - Nagyvárad tér - Orczy út - Kőbányai út által határolt terület. 175 Ft/óra munkanapokon 08:00-18:00 óra között, maximum 4 óra várakozási idővel. A szálloda saját parkolójában bruttó 2 500 Ft/nap (a recepción lehet számlát kérni).

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2021. október 26. (kedd) 10:00 - 16:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt fél órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 24 430 Ft + ÁFA / fő a tantermi részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 22 935 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén (tantermi)
  • 19 430 Ft + ÁFA / fő a díj webináriumi részvétel esetén (webinárium)
  • 18 430 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több webináriumi részvevő esetén (webinárium)
  • 19 900 Ft + ÁFA / fő a díj az online videó megtekintés megrendelése esetén (online videó)
  • Ebéd nélküli ár 3.500 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél (tantermi képzésnél), ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél! Étkezést csak a tantermi képzéshez biztosítunk.

A képzést Microsoft Teams-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről, notebookról akár otthonról vagy irodájából is tudja követni! A képzés interaktív, kérdéseket tud feltenni! Ha nem tud részt venni az eseményen válassza az utólag is megtekinthető online videó képzést!

Apróbetűs:


Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

Tantermi konferencia: Háromfogásos ebéd kb. 12.00-13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag, a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő.

Webinárium (élő) konferencia közvetítés: kényelmesen az irodából vagy otthonról megtekinthető élő konferencia közvetítés. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén az előadó kérdezési lehetőséget biztosít a résztvevőknek. Az élő webináriumba történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A webináriumi részvételhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.

Online videó konferencia
: kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagosan videófelvételről is megtekinthető a konferencia. Megrendelése esetén a tantermi és/vagy webináriumi előadás(oka)t követő héten elküldjük Önnek az online képzési felület használatához szükséges belépési kódokat, a használathoz szükséges teendőket. Teljesítési időpontnak ezt az időpontot tekintjük és az online képzési felülethez 30 napig biztosítjuk a hozzáférést.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved