Megosztás Facebook LinkedIn

Rendezvény

EKAER és BIREG 2021 - változások, gyakorlat, ellenőrzés - BETELT! Következő időpont 2021.01.28.

Szakmai konferencia WEBINÁRIUMI ÉLŐ konferencia közvetítéssel

Előadó:
Ajánló:

2020. december 23-án megjelent az új szabályokat tartalmazó új EKAER rendelet (13/2020 (XII.23) PM rendelet), így csak néhány munkanapja maradt az érintetteknek, hogy megismerjék a részleteket. A legfontosabb változás, hogy a legtöbb termék kapcsán az EKAER kötelezettség megszűnik, 2021-től az EKAER kötelezettség csak a kockázatos termék-kereskedelemre vonatkozik. Azok viszont, akik bejelentés-köteles termékkel kereskednek, azonban fókuszáltabb figyelemre számíthatnak a NAV részéről.
Az EKAER szabályozás változásával párhuzamosan megjelent az előzetes elektronikus engedélyregisztrációs rendszer (BIREG). Eszerint minden fuvarozási tevékenységet végző közösségi engedéllyel rendelkező EU-s és magyar vállalkozónak regisztrálnia kell január 31-ig az új rendszerben. Mulasztás esetén február 1-től akár 800 ezer forintos bírsággal sújthatják!
Előadásunk célja, hogy a vállalati folyamatokat EKAER szempontból tudják a résztvevők megvizsgálni, besorolni és elvégezni a szükséges bejelentéseket (módosítani, törölni). Továbbá tisztában legyenek az EKAER bejelentés tartalmával, illetve adóellenőrzési szempontjaival, és megismerjék az érvényben lévő rendelkezéseket és a változásokat. A képzést elsősorban kockázatos (új néven bejelentés-köteles) termékekkel kereskedőknek, illetve fuvarozási tevékenységet végző vállalkozásoknak ajánljuk.

Ízelítő a tartalomból:

Új és megváltozott szabályokEKAER 2021 alapvető szabályai és összevetésük a 2020-as szabályokkal • Milyen ügyletek során kell EKAER számot igényelni? • Bejelentés-köteles termékek az új kockázatos termékek • Milyen termékekre kell EKAER szám? • Biztosítékadási kötelezettség és mentesülés 2021-ben • Kinek kell kérni EKAER számot 2021-ben? • Hogyan kell EKAER számot igényelni? • Önkéntes EKAER bejelentés • Szankciók • EKAER és Brexit • Informatikai fejlesztések • BI-Reg az új EKAER? • Előzetes elektronikus engedélyregisztrációs rendszer (BIREG) • Kik érintettek? • Milyen szankciókra lehet számítani? • Régi EKAER problémák az új szabályozás tükrében 2021-benRégi és új EKAER fogalmak • Ki lehet feladó, címzett, végfelhasználó? • Kockázatos élelmiszerek, egyéb kockázatos termékek • Mi az egyéb célú behozatal és kivitel? • EKAER elemzés rendszere • Mi a különbség a fuvarozással nem járó értékesítés és az értékesítéssel nem járó fuvarozás között? • Mikor kell EKAER? • EKAER mentességek • Él-e még 2500 kg és 5 millió forintos mentesség? • Az 500 kg és 1 millió forint mire vonatkozik pontosan? • Milyen más mentességek vannak? • Mit kell bejelenteni? • Hogyan jelentsem a tömeget és az értéket? • Tömeg és érték eltérés (mi a teendő, ha a fuvarokmány, számla vagy más dokumentum adataiban eltérés mutatkozik) • Meddig kell bejelenteni az EKAER-t? • EKAER számot lezárása és érvényességi ideje • Önellenőrzés és EKAER (Lezárt számok változása) • Mi a teendő, ha helytelenül zártam az EKAER-t • Hány EKAER szám kell? • Gyűjtő fuvar • Hogy kell bejelenteni az átrakodást, a szétrakodást, a kirakodást? • Mi van, ha túl sok EKAER számot kérek és mi van, ha túl keveset • EKAER példák, gyakorlati kérdések • Göngyöleg • Visszáru, garanciális javítások • Nemzetközi és belföldi láncügyletek • Háromszögügyletek • Saját áru mozgatása • Konszignációs raktár, vevői készlet • Belföldi és nemzetközi bérmunka • Importügyletek, közvetett vámjogi képviselőn keresztül megvalósuló ügyletek • Eljárási kérdések • EKAER regisztráció • Kockázati biztosíték • SzankciókEllenőrzési tapasztalatok • Gyakori hibák és hogyan lehet őket elkerülni

Helyszín:
Microsoft Teams

Online képzési felület .

Online képzéseinkhez egy megbízható, egyszerűen használható felületet választottunk. Használatához nincs szükség műszaki ismeretekre, nem szükséges telepíteni sem a szoftvert a konferencián való részvételhez.

Ha telepíteni szeretné innen megteheti
Időpont:
2021. január 27. (szerda) 10:00 - 15:00 óráig
Érkezés: 9:30 - 9:55
Díjak:
  • 19 920 Ft + ÁFA / fő a webináriumi részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 17 430 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén (webinárium)
  • 24 900 Ft + ÁFA / fő kedvezmény nélkül

Apróbetűs:

Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

Webinárium (élő) konferencia közvetítés: kényelmesen az irodából vagy otthonról megtekinthető élő konferencia közvetítés. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén az előadó kérdezési lehetőséget biztosít a résztvevőknek. Az élő webináriumba történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A webináriumi részvételhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved