Rendezvény
Fogyasztóvédelem 2021
Jótállás és szavatosság, az új szabályok és a megfelelés lehetséges módjai
Online ÉLŐ előadás
- Előadó:
-
- Siklósi Máté fogyasztóvédelmi szakértő, ügyvezető, CP Contact Kft.
- Ajánló:
-
2021. január 1.-től megváltoznak az egyes tartós fogyasztási cikkek jótállási szabályai.
- A fogyasztók érdekérvényesítésének lehetőségét szélesítik, számos új feladatot rónak a kereskedőkre.
- Értékhatártól függően sávosan emelkedik például a jótállási idő hossza, Európában egyedülálló módon 3 évre nő a nagyértékű fogyasztási cikkek kötelező jótállási időtartama, és bevezetik az e-jótállási jegyet is.
- Gyorsabb javításra kötelezik a cégeket az új jótállási szabályok
- A jövő évtől pontosabb határnapok vonatkoznak a javításra és a cserére is.
- A fogyasztóvédelmi hatóság január 1-től folyamatosan ellenőrzi majd az előírások betartását a hagyományos és online kereskedelemben is. Magas bírságok várhatók!
Az új szabályok januártól hatályba lépnek, a felkészülést meg kell kezdeni!
3 év lesz a jótállás egy drágább telefonra, számítógépre, vagy a mosógépre is. Az új szabályozás egyértelműen a fogyasztóknak kedvezőbbé teszi az eljárásrendet (javítás-csere-pénzvisszafizetés), és lehetővé teszi az elektronikus jótállási jegy használatát is. A szakmai nap során előadónk bemutatja, hogy mik az új szabályozás elemei, mit és hogyan ellenőrizhet a hatóság.
- Ízelítő a tartalomból:
-
Változások a fogyasztóvédelemben • Az új jótállási szabályozás elemei lépésről lépésre • Mit jelent az új szabályozás a vállalkozások számára? • Jótállás és szavatosság ellenőrzése • Hogyan készülhetünk fel egy ellenőrzésre? • A fogyasztóvédelmi hatóság gyakorlata • Mit és hogyan ellenőriz? • Jótállás és szavatosság a bírósági és a békéltető testületi gyakorlatban • A jótállás és a szavatosság a fogyasztói szerződésben • Jótállás és szavatosság, hasonlóság és különbség? • Esetleges bírságok, szankciók • Szakmai konzultáció
- Helyszín:
-
Microsoft Teams Online képzési felület .
Ha telepíteni szeretné innen megtehetiOnline képzéseinkhez egy megbízható, egyszerűen használható felületet választottunk. Használatához nincs szükség műszaki ismeretekre, nem szükséges telepíteni sem a szoftvert a konferencián való részvételhez.
- Időpont:
- 2021. január 21. (csütörtök) 10:00 - 16:00 óráig
- Díjak:
-
- 17 430 Ft + ÁFA / fő a webináriumi részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
- 24 900 Ft + ÁFA / fő kedvezmény nélkül
Apróbetűs:
Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.
Webinárium (élő) konferencia közvetítés: kényelmesen az irodából vagy otthonról megtekinthető élő konferencia közvetítés. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén az előadó kérdezési lehetőséget biztosít a résztvevőknek. Az élő webináriumba történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A webináriumi részvételhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.