Megosztás Facebook LinkedIn

Rendezvény

Fogyasztóvédelem 2021

Jótállás és szavatosság, az új szabályok és a megfelelés lehetséges módjai
Online ÉLŐ előadás

Előadó:
Ajánló:

2021. január 1.-től megváltoznak az egyes tartós fogyasztási cikkek jótállási szabályai.

  • A fogyasztók érdekérvényesítésének lehetőségét szélesítik, számos új feladatot rónak a kereskedőkre.
  • Értékhatártól függően sávosan emelkedik például a jótállási idő hossza, Európában egyedülálló módon 3 évre nő a nagyértékű fogyasztási cikkek kötelező jótállási időtartama, és bevezetik az e-jótállási jegyet is.
  • Gyorsabb javításra kötelezik a cégeket az új jótállási szabályok
  • A jövő évtől  pontosabb határnapok vonatkoznak a javításra és a cserére is.
  • A fogyasztóvédelmi hatóság január 1-től folyamatosan ellenőrzi majd az előírások betartását a hagyományos és online kereskedelemben is. Magas bírságok várhatók!

Az új szabályok januártól hatályba lépnek, a felkészülést meg kell kezdeni!

3 év lesz a jótállás egy drágább telefonra, számítógépre, vagy a  mosógépre is. Az új szabályozás egyértelműen a fogyasztóknak kedvezőbbé teszi az eljárásrendet (javítás-csere-pénzvisszafizetés), és lehetővé teszi az elektronikus jótállási jegy használatát is. A szakmai nap során előadónk bemutatja, hogy mik az új szabályozás elemei, mit és hogyan ellenőrizhet a hatóság.

Ízelítő a tartalomból:

Változások a fogyasztóvédelemben • Az új jótállási szabályozás elemei lépésről lépésre • Mit jelent az új szabályozás a vállalkozások számára? • Jótállás és szavatosság ellenőrzése • Hogyan készülhetünk fel egy ellenőrzésre? • A fogyasztóvédelmi hatóság gyakorlata • Mit és hogyan ellenőriz? • Jótállás és szavatosság a bírósági és a békéltető testületi gyakorlatban • A jótállás és a szavatosság a fogyasztói szerződésben • Jótállás és szavatosság, hasonlóság és különbség? • Esetleges bírságok, szankciók • Szakmai konzultáció

Helyszín:
Microsoft Teams

Online képzési felület .

Online képzéseinkhez egy megbízható, egyszerűen használható felületet választottunk. Használatához nincs szükség műszaki ismeretekre, nem szükséges telepíteni sem a szoftvert a konferencián való részvételhez.

Ha telepíteni szeretné innen megteheti
Időpont:
2021. január 21. (csütörtök) 10:00 - 16:00 óráig
Díjak:
  • 17 430 Ft + ÁFA / fő a webináriumi részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 24 900 Ft + ÁFA / fő kedvezmény nélkül

Apróbetűs:

Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

Webinárium (élő) konferencia közvetítés: kényelmesen az irodából vagy otthonról megtekinthető élő konferencia közvetítés. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén az előadó kérdezési lehetőséget biztosít a résztvevőknek. Az élő webináriumba történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A webináriumi részvételhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved