Megosztás Facebook LinkedIn

Rendezvény

Munkáltatók, kifizetők feladatai év elején, felkészülés a 2021-es adó- és járulékbevallásokra

Adatszolgáltatás, igazolások és nyomtatványok 2021

Szakmai konferencia WEBINÁRIUMI ÉLŐ konferencia közvetítéssel,
vagy utólagos ONLINE VIDEÓ megtekintéssel

Előadók:
Ajánló:

Az adatszolgáltatási kötelezettségek változása, az igazolások kiadása mindig megnehezítik a bérszámfejtők, tb ügyintézők feladatait év elején. Milyen változások történtek a tavalyi évhez képest az adó és járulék megállapítás szabályaiban? Hogyan kell kitölteni a nyomtatványokat? Milyen tartalmú igazolásokat kell kiadni? Bemutatjuk Önnek a 2021. évi bevallásokat és a bevallásokkal szemben támasztott követelmények rendszerét. Az év eleji felkészüléshez, a teendők szakszerű elvégzéséhez ad gyakorlati eligazítást és praktikus tanácsokat online konferenciánk. Várjuk Önöket tisztelettel!

Ízelítő a tartalomból:

Kopányiné Mészáros Edda * 2020. évi bevallással kapcsolatos teendők * Igazolások kiadása (20M30, 2021. évi kilépő adatlap) * 2020. évi SZJA bevallás változásai (adóalap kedvezmények bevallása) * 1+1%-os nyilatkozat * Adóelőleg nyilatkozatok rendszere és fajtái * Az Szja törvény 2021. évi változásai * SZÉP kártya juttatása szabályait érintő módosítás * Személyi kedvezmény átalakítása * SZJA bevallás formai változásai 2021 * Egyéb változások * Dr. Kiss Mariann * A társadalombiztosítási kötelezettségeket és a szociális hozzájárulási adót érintő 2020. évközi változások * Aktualitások * 2108-as, 2158-as bevallások * A társadalombiztosítás ellátásaira jogosultakról, valamint ezen ellátások fedezetéről szóló 2019. évi CXXII. törvénynek (új Tbj.) a foglalkoztatókat és a foglalkoztatott természetes személyeket érintő legfontosabb változásai * Járulékalapot képező jövedelem meghatározása * Járulékfizetés szabályai * SZJA tv. családokat érintő kedvezmények legfontosabb szabályait (családi kedvezmény) * Családi járulékkedvezmény érvényesítése * Szociális hozzájárulási adót érintő változások * Az adó mértékének a változása * A kedvezmények érvényesítése * Egyéb, a tematika készítésekor még nem ismert változások ismertetése * Szakmai konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása (a webináriumi jelentkezők számára biztosított lehetőség)

Helyszín:
Microsoft Teams

Online képzési felület .

Online képzéseinkhez egy megbízható, egyszerűen használható felületet választottunk. Használatához nincs szükség műszaki ismeretekre, nem szükséges telepíteni sem a szoftvert a konferencián való részvételhez.

Ha telepíteni szeretné innen megteheti
Időpont:
2021. január 14. (csütörtök) 10:00 - 13:00 óráig
Díjak:
  • 15 900 Ft + ÁFA / fő a webináriumi részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 14 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén (webinárium)
  • 15 900 Ft + ÁFA / fő az online videó megtekintés megrendelése esetén (online videó)
  • 14 900 Ft + ÁFA / fő egy cégtől több online videó megtekintés megrendelése esetén (online videó)
  • 20 900 Ft + ÁFA / fő kedvezmény nélkül

Apróbetűs:

Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

Webinárium (élő) konferencia közvetítés: kényelmesen az irodából vagy otthonról megtekinthető élő konferencia közvetítés. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén az előadó kérdezési lehetőséget biztosít a résztvevőknek. Az élő webináriumba történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A webináriumi részvételhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.

Online videó konferencia
: kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagosan videófelvételről is megtekinthető a konferencia. Megrendelése esetén a tantermi és/vagy webináriumi előadás(oka)t követő héten elküldjük Önnek az online képzési felület használatához szükséges belépési kódokat, a használathoz szükséges teendőket. Teljesítési időpontnak ezt az időpontot tekintjük és az online képzési felülethez 30 napig biztosítjuk a hozzáférést. Lemondást csak írásban fogadunk el amennyiben az online képzési felületre nem történik belépés a megküldött kódokkal.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved