Megosztás Facebook LinkedIn

Rendezvény

Fogyasztóvédelem 2021 (ONLINE képzés)

Jótállás és szavatosság, új szabályok és a megfelelés

Szakmai konferencia, webináriumi online élő közvetítés

Előadó:
Ajánló:

2021. január 1-től megváltoznak az egyes tartós fogyasztási cikkek jótállási szabályai. Ezek amellett, hogy a fogyasztók érdekérvényesítésének lehetőségét szélesítik, számos új feladatot rónak a kereskedőkre. Értékhatártól függően sávosan emelkedik például a jótállási idő hossza, Európában egyedülálló módon 3 évre nő a nagyértékű fogyasztási cikkek kötelező jótállási időtartama, és bevezetik az e-jótállási jegyet is.
Az új szabályok hatályba lépéséig már csak 2 hónapunk van, a felkészülést érdemes megkezdeni! 3 év lesz a jótállás egy drágább telefonra, számítógépre, vagy a mosógépre is. Az új szabályozás egyértelműen a fogyasztóknak kedvezőbbé teszi az eljárásrendet (javítás-csere-pénzvisszafizetés), és lehetővé teszi az elektronikus jótállási jegy használatát is. A szakmai nap során előadónk bemutatja, hogy mik az új szabályozás elemei, mit és hogyan ellenőrizhet a hatóság.

Ízelítő a tartalomból:

Változások a fogyasztóvédelemben 2021 * Az új jótállási szabályozás elemei lépésről lépésre * Mit jelent az új szabályozás a vállalkozások számára? * Jótállás és szavatosság ellenőrzése * Hogyan készülhetünk fel egy ellenőrzésre? * A fogyasztóvédelmi hatóság gyakorlata, mit és hogyan ellenőriz? * Jótállás és szavatosság a bírósági és a békéltető testületi gyakorlatban * A jótállás és a szavatosság a fogyasztói szerződésben * Jótállás és szavatosság, hasonlóság és különbség? * Esetleges bírságok, szankciók * Szakmai konzultáci

Helyszín:
Hunder MS Online képzési felülete

hunder.talentlms.com .

Online képzéseinkhez egy megbízható, egyszerűen használható interaktív tanulási platformot, a felhő alapú TalentLMS felületet választottuk. Használatához nincs szükség műszaki ismeretekre, nem kell telepíteni különleges szoftvereket sem.

Belépés az online felületre
Időpont:
2020. november 24. (kedd) 10:00 - 16:00 óráig
Érkezés: A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 15 perccel tud csatlakozni
Díjak:
  • 19 920 Ft + ÁFA / fő (online élő közvetítés) a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 17 430 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén (online élő közvetítés)
  • 24 900 Ft + ÁFA / fő kedvezmény nélkül (online élő közvetítés)

Apróbetűs:

Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

Webináriumi, élő konferencia közvetítés: Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel is megtekinthető a konferencia. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén online kérdezési lehetőséget biztosítunk. A élő webináriumba történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A webinárium a Zoom-on keresztül zajlik majd, melyhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved