Megosztás Facebook LinkedIn

Rendezvény

Iratkezelés, iratmegőrzés, iratselejtezés szabályozása a GDPR szerint (ONLINE képzés)

WEBINÁRIUMI ÉLŐ közvetítés

Előadó:
Ajánló:

Konferenciánkon az államigazgatási szerveknek és a vállalkozásoknak is a hatályos jogszabályi rendelkezések alapulvételével nyújtunk segítséget irataik kezelésére, megőrzésére, selejtezésére a GDPR szabályok betartásával.
A vállalkozások esetében nincs kötelező jogszabályi előírás arra, hogy az irataikat milyen formában tartsák nyilván, hogyan irattárazzák, selejtezzék. A GDPR módosítások ismerete viszont nagyon fontos, hiszen a cégek rengeteg adatot kezelnek, a szabálytalan adatkezelés, pedig komoly szankciókat vonhat maga után.

Ízelítő a tartalomból:

Adatkezelés szabályozása, a szabályozás szintjei, követelmények, elvárások * EU rendelet követelményei * Hazai törvények hatályos szabályai * Ágazati szabályok * Iratkezelés az államháztartásban és a vállalkozásoknál * Iratokkal szemben támasztott követelmények * Iratkezelés belső szabályozása, megoldások a gyakorlatban, hasznos tapasztalatok * Iratmegőrzések szabályai * Iratkezelés terén a GDPR érvényesítése * Iratselejtezés, mint a selejtezési szabályzat speciális része, vagy nem szabályoztuk eddig az iratok selejtezését? * Elektronikus iratkezelés * Hogyan válasszunk iratkezelő szoftvert? * Feladat megoldás a tanultak alapján * Szakmai konzultáció, a résztvevők részéről felmerülő kérdések megválaszolása

Helyszín:
Hunder MS Online képzési felülete

hunder.talentlms.com .

Online képzéseinkhez egy megbízható, egyszerűen használható interaktív tanulási platformot, a felhő alapú TalentLMS felületet választottuk. Használatához nincs szükség műszaki ismeretekre, nem kell telepíteni különleges szoftvereket sem.

Belépés az online felületre
Időpont:
2020. november 16. (hétfő) 10:00 - 16:00 óráig
Díjak:
  • 22 490 Ft + ÁFA / fő a díj a webináriumi, élő online konferencia közvetítésre jelentkezőknek

Apróbetűs:

Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

Webináriumi, élő konferencia közvetítés: Kényelmesen otthonról vagy az irodából élő közvetítéssel is megtekinthető a konferencia. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén online kérdezési lehetőséget biztosítunk. A élő webináriumba történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A webinárium a Zoom-on keresztül zajlik majd, melyhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved