Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

A házipénztár és a készpénzfizetés számviteli és adószabályai 2020

Előadó:
Ajánló:

Minden cég (ahol van kimenő- vagy bejövő készpénzforgalom) köteles a házipénztárt érintő bevételekről és kiadásokról naprakész nyilvántartást vezetni. A házipénztárhoz kapcsolódó naprakész nyilvántartás vezetésének általános és speciális helyzetekre vonatkozó előírásai, a pénztárgép és a számlázás szabályai az elmúlt években számos alkalommal változtak. Előadásunk keretében a 2020-ban érvényes, aktuális szabályozást mutatja be részletesen szakértőnk. Várjuk Önöket tisztelettel!

Ízelítő a tartalomból:

Számviteli törvény előírásai a pénzkezeléssel kapcsolatban * A pénzkezelés szabályai 2020-ban - a pénzkezelési szabályzat lényege és tartalma * Pénzforgalom lebonyolításának rendje * Elektronikus fizetési rendszerek * Hatálybalépés, dátumok, cégadatok, telephelyek, pénzkezelési helyek * A pénzkezelés személyi és tárgyi feltételeiről, a felelősségi szabályok * Készpénzben és a bankszámlán tartott pénzeszközök közötti forgalom * A készpénzállományt érintő pénzmozgások jogcímeiről és azok eljárási rendje * A napi készpénz záró állomány maximális mértéke * Az ellenőrzés gyakorisága, módja * A pénzszállítás feltételei * A pénzkezeléssel kapcsolatos bizonylatok rendje * Elszámolási módok, határidők, kiküldetési rendelvény * Pénzforgalommal kapcsolatos számviteli nyilvántartási szabályok * Házipénztár (valutapénztár), bolti pénztárak, online pénztárgép * Elszámolási bankszámla forgalma, készpénz-helyettesítő eszközök kezelése * Házipénztár ellenőrzése * Jegyzőkönyvek * Hamis pénz * A mérleg, tagolása, alátámasztása a házipénztár tekintetében * Bizonylati elv, fegyelem, online számlázás és a pénztár * Munkabér kifizetések kezelés, letiltások * Készpénzes eladói és vevői számlák számviteli kezelése * Készpénzfizetéssel kapcsolatos bizonylatolási szabályok és egyéb bejelentési kötelezettségei * Szakmai konzultáció, résztvevők részéről felmerülő kérdések megválaszolása

Helyszín:
Hunguest Hotel Millennium

1089 Budapest Üllői út 94-98.

Nagyvárad tér és Népliget metróállomások között (3-as metró) található.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolás: díjköteles a Könyves Kálmán krt. - Üllői út - Nagyvárad tér - Orczy út - Kőbányai út által határolt terület. 175 Ft/óra munkanapokon 08:00-18:00 óra között, maximum 4 óra várakozási idővel. A szálloda saját parkolójában bruttó 2 500 Ft/nap (a recepción lehet számlát kérni).

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2020. március 2. (hétfő) 10:00 - 15:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt fél órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 24 430 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 440 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 27 420 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu weblapon jelentkeznek
  • 33 400 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.500 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00-13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252