Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Elektronikus számlázás, online számla adatszolgáltatás 2020

Előadók:
Ajánló:

Az előadás bemutatja a jogszabálynak megfelelő elektronikus számlázási gyakorlatokat, valamint a jogszabály adta lehetőségeket. Példákon keresztül szemléltetjük, hogyan lehet a jogszabályoknak megfelelő számlázási módszereket kialakítani, az elektronikus számlázásban rejlő lehetőségeket jobban kiaknázni. Az online-számla adatszolgáltatás gyökeresen átalakította a számlázási gyakorlatot. A számla tartalmi kellékei ugyan látszólag nem változtak, mégis az online-számla adatszolgáltatáshoz használatos xml file adattartalmához olyan adatokra is szükség van, amelyek túlmutatnak a számla tartalmi kellékein. Mit jelent ez a gyakorlatban? Várjuk konferenciánkra tisztelettel!

Ízelítő a tartalomból:

Elektronikus számla követelményei * Elektronikus számla fogalma, megjelenése * Elektronikus számlával szemben támasztott jogszabályi követelmények az Áfa törvényben * Elektronikus aláírás, időbélyeg szerepe * Elektronikus számla kiállítása elektronikus aláírás nélkül * Elektronikus számla kiállítása és befogadása * Elektronikus számla kiállítás gyakorlati megvalósítási lehetőségei * Számlakiállítás folyamata * Elektronikus bizonylatok kezelése kiállítói oldalon * Elektronikus számla kiállítása és kibocsátása, gyakorlati problémák * Elektronikus számlázás közbeszerzéseknél * Elektronikus számla befogadás lehetőségei a gyakorlatban * Elektronikus számla befogadás megvalósításának lehetőségei * Külföldi elektronikus számlák kezelése a gyakorlatban * Elektronikus számla kontírozása * Elektronikus másolatkészítés fő szabályai * Elektronikus számla megőrzése * Megőrzéssel kapcsolatos alapkövetelmények * Archiválási szabályozás változásának hatásai * Online számla adatszolgáltatás és az elektronikus számla kapcsolata * Adatexport készítési kötelezettség gyakorlati tapasztalatai * Adatexport készítése a 2018-as számla adatszolgáltatás sémájában * Gyakori számla adattartalmi hibák * Online számla adatszolgáltatás adóhivatali tapasztalatai, jövőbeni változásai * Ellenőrzési módszer, jellemző adatszolgáltatási problémák, azok javítása * Számla adatszolgáltatás jövője, számla adatszolgáltatásban rejlő adózói lehetőségek * Számlázás az online számla adatszolgáltatás korában * Mikor kell a vevő adószáma és mikor nem kell - figyelem változás 2020-ban * Változik a számlakibocsátásra rendelkezésre álló ésszerű idő * Kit érint az adatszolgáltatás * Az adatszolgáltatással érintett számlák * Mi a helyzet a módosító számlákkal, helyesbítő számlákkal, számlával egy tekintet alá eső okiratokkal és sztornó számlákkal * Helyesbítő számlák, előleg számlák, gyűjtő számlák adatszolgáltatása * Sztornó számlák * Számla helyesbítés esetei és erre vonatkozó szabályok * Előleg számla és végszámla * Részteljesítés * Mi a különbség a teljesítés időpontja, számlakibocsátás kelte és kiállítás időpontja között? * Fizetési határidőnek mennyiben van jelentősége? * Csoportos helyesbítő számla * Mi a különbség a gyűjtő számla és az időszakos elszámolás között? * Visszáru elszámolása xml struktúra * XSD * Mi a különbség az áfa-törvény szerinti tartalom és a xml tartalom között * Módosító számlák xml-je ismét * Gyakori kérdések-válaszok * További hasznos linkek, információk * Milyen új lehetőségek is nyílnak a vállalkozások számára, azaz nem minden csak kötelezettség * Szakmai konzultáció

Helyszín:
Hotel Hungaria City Center **** (Grand Hotel)

1074 Budapest Rákóczi út 90.

Az M2-es metróállomás Keleti Pályaudvar megállójától 2 percre.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolási lehetőség: A szálloda fizetős parkolójában (420 Ft/óra). További fizetős parkolóházak találhatóak az Alsó erősor és a Szövetség utcákban (450 Ft/óra).

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2019. december 13. (péntek) 10:00 - 15:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 21 990 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 990 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 24 990 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu weblapon jelentkeznek
  • 27 990 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.990 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00-13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252