Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Iratkezelés, iratmegőrzés, iratselejtezés szabályozása a GDPR szerint

Iratkezelés és a GDPR kapcsolata – gyakorlati képzés

Előadó:
Ajánló:

Képzésünkön az államigazgatási szerveknek is és a vállalkozásoknak is a hatályos jogszabályi rendelkezések alapulvételével nyújtunk segítséget irataik kezelésére, megőrzésére, selejtezésére a GDPR szabályok betartásával.
A vállalkozások esetében nincs kötelező jogszabályi előírás arra, hogy az irataikat milyen formában tartsák nyilván, hogyan irattárazzák, selejtezzék. Az idén tavasszal érvénybe lépő GDPR módosítások ismerete viszont nagyon fontos, hiszen a cégek rengeteg adatot kezelnek, a szabálytalan adatkezelés, pedig komoly szankciókat vonhat maga után.

Ízelítő a tartalomból:

Adatkezelés szabályozása, a szabályozás szintjei, követelmények, elvárások * EU rendelet követelményei * Hazai törvények hatályos szabályai * Ágazati szabályok * Iratkezelés az államháztartásban és a vállalkozásoknál * Iratokkal szemben támasztott követelmények * Iratkezelés belső szabályozása, megoldások a gyakorlatban, hasznos tapasztalatok * Iratmegőrzések szabályai * Iratkezelés terén a GDPR érvényesítése * Iratselejtezés, mint a selejtezési szabályzat speciális része, vagy nem szabályoztuk eddig az iratok selejtezését? * Néhány szó a szankciókról és a szankcionálás hazai és nemzetközi gyakorlatáról * Adatkezelési tájékoztató összeállítása a gyakorlatban - feladat megoldás a tanultak alapján * Szakmai konzultáció - résztvevők részéről felmerülő kérdések megválaszolása

Helyszín:
Hunguest Hotel Millennium

1089 Budapest Üllői út 94-98.

Nagyvárad tér és Népliget metróállomások között (3-as metró) található.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolás: díjköteles a Könyves Kálmán krt. - Üllői út - Nagyvárad tér - Orczy út - Kőbányai út által határolt terület. 175 Ft/óra munkanapokon 08:00-18:00 óra között, maximum 4 óra várakozási idővel. A szálloda saját parkolójában bruttó 2 500 Ft/nap (a recepción lehet számlát kérni).

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2019. október 10. (csütörtök) 10:00 - 16:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 27 120 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 24 130 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 30 110 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu weblapon jelentkeznek
  • 33 100 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.200 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00-13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252