Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Elektronikus számlázás, újdonságok és lehetőségek a gyakorlatban

Gyakorlatorientált konferencia sok példával

Előadó:
Ajánló:

Megváltozott az elektronikus számlák megőrzésével kapcsolatos szabályozás. Ez a változás az elektronikus számla kiállítására és befogadására is hatással van. Az előadás bemutatja a jogszabálynak megfelelő elektronikus számlázási gyakorlatokat, valamint a jogszabály adta lehetőségeket. Az elektronikus számlamegőrzésre, a számlázó programokkal kapcsolatos változásokra is kitér az előadás. Példákon keresztül szemléltetjük, hogyan lehet a jogszabályoknak megfelelő számlázási módszereket kialakítani, az elektronikus számlázásban rejlő lehetőségeket jobban kiaknázni.

Ízelítő a tartalomból:

Elektronikus számla általános követelményei * Elektronikus számla fogalma, megjelenése * Elektronikus számlával szemben támasztott jogszabályi követelmények az áfa törvényben * Elektronikus aláírás, időbélyeg szerepe * Elektronikus számla kiállítása elektronikus aláírás nélkül * Elektronikus számla kiállítása és befogadása * Elektronikus számla kiállítás gyakorlati megvalósítási lehetőségei * Számla kiállítás folyamata * Elektronikus bizonylatok kezelése kiállítói oldalon * Elektronikus számla kiállítása és kibocsátása * Számlával szemben támasztott követelmények változásai * Folyamatos sorszámozás követelményének ismertetése, gyakorlati problémák * Adatexport készítési kötelezettség gyakorlati tapasztalatai * Adatexport készítése a 2018-as számla adatszolgáltatás sémájában * Online számla adatszolgáltatás és az elektronikus számla kapcsolata * Gyakori számla adattartalmi hibák * Elektronikus számlázás közbeszerzéseknél * Elektronikus számla befogadás megvalósításának lehetőségei * Elektronikus számla befogadás lehetőségei a gyakorlatban * Külföldi elektronikus számlák kezelése a gyakorlatban * Elektronikus számla kontírozása * Elektronikus másolatkészítés fő szabályai * Elektronikus számla megőrzése * Megőrzéssel kapcsolatos alapkövetelmények * Archiválási szabályozás változásának hatásai * Mikortól kell alkalmazni az új archiválási rendeletet? * Új archiválási rendeletnek megfelelő gyakorlati lehetőségek * Mit nevezünk zárt rendszernek? Hogyan lehet megvalósítani? * Adatszolgáltatás alapján hogyan lehet megőrizni a számlákat? * Egyes archiválási megoldásokkal kapcsolatos kihívások * Szakmai konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása

Helyszín:
Hunguest Hotel Millennium

1089 Budapest Üllői út 94-98.

Nagyvárad tér és Népliget metróállomások között (3-as metró) található.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolás: díjköteles a Könyves Kálmán krt. - Üllői út - Nagyvárad tér - Orczy út - Kőbányai út által határolt terület. 175 Ft/óra munkanapokon 08:00-18:00 óra között, maximum 4 óra várakozási idővel. A szálloda saját parkolójában bruttó 2 500 Ft/nap (a recepción lehet számlát kérni).

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2019. október 28. (hétfő) 10:00 - 15:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 24 900 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu weblapon jelentkeznek
  • 27 900 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.200 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00-13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252