Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Belföldi ügyletek számlázása közérthetően

Számlázási munkatársak képzése

Előadó:
Ajánló:

A képzés célja, hogy a számlázással foglalkozó munkatársak elsajátítsák a számlázási feladatok ellátásához szükséges alapvető tudnivalókat. Számlázás közben Ön is gyakran szembesülhet olyan kérdéssel, mint pl. mi lehet, és mi nem lehet teljesítési időpont a számlán, milyen adatokat és hogyan kell feltüntetni a számlán, hogyan kell a számlákat helyesbíteni? Ha Önnek is van saját kérdése, tegye fel előadónknak a konzultáció során!

Ízelítő a tartalomból:

Számlázási elvek * Számla fogalma * Mitől lesz valami számla? * Mi a különbség a számla és egyéb bizonylat között? * Számla kötelező adattartalma * Számla kiállításához szükséges adatok * Mi a számla melléklet? * Kell-e SZJ szám, vtsz szám és egyéb megjelölések? * Mikor kell a vevő adószáma? * Mit tüntessük fel adómértéknek * Mi a teljesítés és részteljesítés? * Mit kell feltüntetni teljesítési időpontnak a számlán? * Előleg számlázása szabályosan * Időszakos elszámolású ügyletek számlázása * Mit kell feltüntetni számla kibocsátási időpontnak a számlán? * Hogyan kell helyesbíteni a számlát? * Hogyan kell sztornózni a számlát? * Mi a csoportos helyesbítő számla? * Csoportos helyesbítő számla előnyei és hátrányai * Közvetített szolgáltatások számlázása * Összetett ügyletek számlázása * Bizományi ügyletek * Ügynöki díjak számlázása * Árengedmények számlázása * Bónuszok, voucherek és utalványok számlázása * Fordított adózási ügyletek számlázása * Online-számla, elektronikus számla, papír alapú számla, adatszolgáltatás * Mit kell tudni a számlázó programokról? * Mit kell tudni az xml-ről, SAF-t fileról * Szakmai konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása

Helyszín:
Hotel Hungaria City Center **** (Grand Hotel)

1074 Budapest Rákóczi út 90.

Az M2-es metróállomás Keleti Pályaudvar megállójától 2 percre.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolási lehetőség: A szálloda fizetős parkolójában (420 Ft/óra). További fizetős parkolóházak találhatóak az Alsó erősor és a Szövetség utcákban (450 Ft/óra).

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2019. szeptember 12. (csütörtök) 10:00 - 15:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 24 900 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu weblapon jelentkeznek
  • 27 900 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.990 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00-13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252