Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Munkaidőkeret szabályai és gyakorlata

A hatékony munkaidő szervezés egyik legfontosabb intézménye a munkaidőkeret
Szakmai nap ÜZLETI REGGELIVEL

Előadó:
Ajánló:

Önnél sem egyenletes az év során a munkaerő-igény? Változó, hogy a munkavállalóknak naponta hány órát kellene dolgozniuk? Ha igen, akkor Önöknél – mint ahogy a munkáltatók többségénél – egyenlőtlen munkaidő-beosztásra, munkaidőkeretre van szükség. Ez a hatékony munkaidő szervezés talán legfontosabb intézménye, amelynek alkalmazását mégis csak kevesen ismerik pontosan. Képzésünk célja, hogy egy intenzív tréning keretében a résztvevők megismerjék a munkaidőkeret lényegét, és gyakorlati tippeket kapjanak, hogyan tudják alkalmazni saját mindennapi működésük során. Figyelem! 2019. január 1-jétől jelentősen módosultak a munkaidő szabályok, melyeket áttekintünk konferenciánkon. Tegye fel saját kérdéseit a konzultáció során!

Ízelítő a tartalomból:

Melyik munkáltató és mikor alkalmazhat munkaidőkeretet? * Hány hónapos az ideális munkaidőkeret? * Hogyan kell a munkaidőkeretet bevezetni? * Mit írjunk a munkaszerződésbe? * Hogyan gazdálkodjunk a munkaórákkal a munkaidőkeretben? * Mi történik, ha a munkavállaló szabadságon, vagy egyéb távolléten van a keretben? * Hogyan számoljunk el, ha a munkavállaló a keret lejárta előtt kilép? * Hogyan kell elszámolni a túlórákat és milyen pótlékkal? * Kinek éri meg a hároméves munkaidőkeret? * Hány pihenőnapot kötelező beosztani a keretben? * Mi történik, ha a munkavállaló nem részesült kellő számú pihenőnapban? * Mit jelent az állásidő munkaidőkeret esetén? * Hogyan kell elszámolni a keret zárásakor? * Tippek, elkerülendő gyakorlati hibák * Szakmai konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása

Helyszín:
Hunguest Hotel Millennium

1089 Budapest Üllői út 94-98.

Nagyvárad tér és Népliget metróállomások között (3-as metró) található.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolás: díjköteles a Könyves Kálmán krt. - Üllői út - Nagyvárad tér - Orczy út - Kőbányai út által határolt terület. 175 Ft/óra munkanapokon 08:00-18:00 óra között, maximum 4 óra várakozási idővel. A szálloda saját parkolójában bruttó 2 500 Ft/nap (a recepción lehet számlát kérni).

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2019. március 14. (csütörtök) 10:00 - 13:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció. Reggeli: 9:00 - 10:00 között
Díjak:
  • 18 750 Ft + ÁFA / fő (ebéd nélkül) a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 18 750 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén (ebéd nélkül)
  • 20 750 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu oldalon jelentkeznek (ebéd nélkül)
  • 23 750 Ft + ÁFA / fő kedvezmény nélkül (ebéd nélkül)
  • Az ebéd ára 3 200 Ft + ÁFA, melynek díját a fenti árak nem tartalmazzák. Kérje külön a megrendeléskor!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: bőséges üzleti reggeli, kávé, tea és frissítők. Háromfogásos ebéd kb. 13.00-14.00 között a szálloda éttermében azoknak, akik ebédet is kérnek a megrendeléskor. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költségeket (beleértve a reggeli és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk tovább. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252