Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

A turisztikai szektort érintő új és változó adószabályokról a szezon előtt

Előadó:
Ajánló:

A turisztikai szektorral kapcsolatban lévő döntéshozóknak, gyakorlati szakembereknek, tulajdonosoknak, ügyvezetőknek, könyvvizsgálóknak, könyvelőknek, számlázóknak (recepciósoknak, pultosoknak) informatikusoknak ajánljuk konferenciánkat. Az előadás célja a turizmus aranykorában az adószakmai tisztánlátás elősegítése, és annak bemutatása, hogy turisztikai tevékenységeknél milyen kedvezmények, adóelőnyök léteznek, azaz hogyan lehet szabályosan is kevesebb adót fizetni.
Az előadó esettanulmányokon, és konkrét példákon keresztül mutatja be, hogy hogyan hatnak az új szabályok az utazási irodákra, a beutaztatókra, a kiutaztatókra, a rendezvényszervezőkre, a szállodákra, szállásadókra, a vendéglátásra, az ingatlan bérbeadásból élőkre, a fizetővendéglátásra, a falusi turizmusra, azaz a turisztikai szektorra. Vállalkozásorientált adózási mintapéldák az Áfa, Szja, Társasági adó, Kata, Kiva, Iparűzési adó, Idegenforgalmi adó, Turisztikai hozzájárulás és a számviteli megoldások esetében.

Ízelítő a tartalomból:

Példabeszéd a számlázásról * Befogadói, számlalikvidációs kérdések - Mikor, kinek kell visszaküldeni a számlát? * Mikor kinek hogyan kell a számlázott teljesítményt igazolni? * Fiktív számla felismerési ismeretek * Számla kiállítási példák utazásszervezési, utazásközvetítői, szállodai, ingatlan- bérbeadói tevékenység esetekben * NAV biztos mintapéldákkal, áfa törvény hivatkozásokkal * Ügylet leltár a turizmus területén * A jellemző gazdasági esetek során elkerülhető hibák * Ellenőrzési tapasztalatok az adócsalás megállapításánál * Javaslat a kellő gondosság bizonyítására, ha jönnek az adó revizorok * Adóváltozásokra való felkészülés * Mit kell tenni 2020 januári szabályok miatt az utazási irodáknak * Fogyasztóvédelmi szabályokhoz való alkalmazkodás kérdései (utas, utazó, vendég, csomag, nem csomag, együttes szolgáltatás) * A szerződések és a számvitel-szervezés szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (utazási szerződési tudnivalók, milyen a jó könyvelői szerződés) * Szakmai konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása

Helyszín:
Hotel Hungaria City Center **** (Grand Hotel)

1074 Budapest Rákóczi út 90.

Az M2-es metróállomás Keleti Pályaudvar megállójától 2 percre.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolási lehetőség: A szálloda fizetős parkolójában (420 Ft/óra). További fizetős parkolóházak találhatóak az Alsó erősor és a Szövetség utcákban (450 Ft/óra).

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2019. március 21. (csütörtök) 10:00 - 15:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 23 900 Ft + ÁFA / fő a díj 2019. március 14-ig történő jelentkezés esetén
  • 25 900 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.990 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00 - 13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252