Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Elektronikus ügyintézés, cégkapus szolgáltatások 2019

Változások, aktualitások - gyakorlati bemutató

Előadók:
Ajánló:

Január 1-jétől a teljes körű elektronikus ügyintézés minden gazdálkodó szervezet részére kötelező! A cégek számára csak ez az egyetlen egy út marad a hatóságokkal történő kommunikációra, a NAV-val történő kommunikációra is.
A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, Cégkapu, Hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz.
Bemutatónkon keresztül Ismerje meg a rendszer működését, az új beállítási lehetőségeket, valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet! Gyakorlati képzésünket ajánljuk a cégek operatív vezetőinek, cégkapu megbízottainak, gazdasági vezetőinek, könyvelőinek.

Ízelítő a tartalomból:

Az elektronikus ügyintézés keretszabályai * Elvek az e-ügyintézésben * Egyes részletszabályok az e-ügyintézésben * E-ügyintézésre kötelezettek köre * Azonosítás * Tárhely szolgáltatások (KÜNY, Cégkapu, Hivatali tárhely) * Rendelkezési Nyilvántartás * Személyre Szabott Ügyintézési Felület * Dokumentum hitelesítés * Általános Célú kérelem Űrlap Szolgáltatás (ún. e-Papír) * Speciális szabályok a NAV előtti e-ügyintézésre, kapcsolódás az e-ügyintézési keretszabályokhoz * Alkalmazandó jogszabályok * Képviseleti átmeneti időszak * Kötelező cégkapu használat adóügyekben is * Jogosultság vizsgálat * Címzési elvek * ePapír-szolgáltatás * SZÜF ügyintézési példák * Önkormányzati, hivatali portál * ÁNYK küldés cégkapun * A Hiteles ePostafiók működése (tárhelyek, dokumentumkezelés stb.) * Tárhely adminisztrációs felület (ügykezelők, korlátozott hozzáférésű címkék, automatikus címkézési szabályok, vevénykezelés) * ugyfelkapu.gov.hu * Szakmai konzultáció - résztvevők részéről felmerülő kérdések megválaszolása

Helyszín:
Hunguest Hotel Millennium

1089 Budapest Üllői út 94-98.

Nagyvárad tér és Népliget metróállomások között (3-as metró) található.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolás: díjköteles a Könyves Kálmán krt. - Üllői út - Nagyvárad tér - Orczy út - Kőbányai út által határolt terület. 175 Ft/óra munkanapokon 08:00-18:00 óra között, maximum 4 óra várakozási idővel.

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2019. február 18. (hétfő) 10:00 - 15:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 24 130 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 22 635 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 27 120 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu weblapon jelentkeznek
  • 33 100 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.200 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00-13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252