Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Elektronikus számlázás változásai az új archiválási rendelet tükrében

Gyors, költségkímélő, egyszerű és biztonságos

Előadó:
Ajánló:

Az elektronikus számlázással kapcsolatban az elmúlt években azt láthattuk, hogy szép lassan kezdett teret nyerni, ugyanakkor messze nem beszélhettünk arról, hogy meghatározó számlázási módszer lenne. Ennek egyik okaként sokan a szigorú elektronikus dokumentumkezelési szabályokat, az archiválási rendeletet említették ki. 2018. július 1-től megváltozott az archiválási rendelet, így ideje van átértékelni az elektronikus számla kiállításával, befogadásával kapcsolatos korábbi fenntartásokat. Az előadás példákon keresztül szemlélteti, hogyan lehet a jogszabályoknak megfelelő számlázási módszereket kialakítani, az elektronikus számlázásban rejlő lehetőségeket jobban kiaknázni.

Ízelítő a tartalomból:

Elektronikus számla általános követelményei * Elektronikus számla fogalma, megjelenése * Elektronikus számlával szemben támasztott jogszabályi követelmények az áfa törvényben * Elektronikus számla kiállítása és befogadása * Elektronikus számla kiállítás gyakorlati megvalósítási lehetőségei * Számla kiállítás folyamata * Elektronikus másodpéldány készítése * Számlával szemben támasztott követelmények változásai * Folyamatos sorszámozás követelményének ismertetése, gyakorlati problémák * Bejelentési kötelezettség gyakorlati tapasztalatai * Adatexport készítési kötelezettség gyakorlati tapasztalatai * Elektronikus formában megőrzött számla adatközlése * Elektronikus számla és számla adatszolgáltatás kapcsolata * Elektronikus számla befogadás megvalósításának lehetőségei * Elektronikus számla befogadási folyamatának lehetőségei a gyakorlatban * Külföldi elektronikus számlák kezelése a gyakorlatban * Elektronikus számla kontírozása * Elektronikus másolatkészítés fő szabályai * Elektronikus számla megőrzése * Megőrzéssel kapcsolatos alapkövetelmények * Archiválási szabályozás változásának hatásai * Új archiválási rendeletnek megfelelő gyakorlati lehetőségek * Elektronikus aláírás * Zárt rendszerű megőrzés * Adatszolgáltatáson alapuló megőrzés * EDI rendszer használata * Egyéb megőrzési lehetőségek * Egyes archiválási megoldásokkal kapcsolatos kihívások * Szakmai konzultáció

Helyszín:
Danubius Hotel Arena ****

1148 Budapest Ifjúság útja 1-3.

A Danubius Hotel Aréna a Papp László Sport Aréna, a SYMA kiállítási központ, valamint a híres Puskás Ferenc Stadion (korábban Népstadion) szomszédságában fekszik. A Stadionok metróállomás (M2) közeli elhelyezkedésének köszönhetően a város bármely pontja vagy pályaudvara perceken belül elérhető.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolási lehetőség a szálloda mellett található Aréna parkolóházban P+R területen 07:00-19:00 között 350 Ft/alkalom, nem P+R területen 0:00-24:00 között 200 Ft/óra.

GPS Koordináták: N 47°30'47" E 19°6'19"

Térkép | Útvonaltervezés | Google Earth Spot | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2018. október 1. (hétfő) 10:00 - 15:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 24 900 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu weblapon jelentkeznek
  • 27 900 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.800 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00 - 13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252