Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Cafeteria 2019

Rajtunk is múlik …

Előadó:
Ajánló:

Túl az első sokkon, amit a jövő évi adótörvény változás okozott, el kell gondolkoznunk ezután milyen juttatásokkal tudjuk a munkavállalóinkat megtartani, motiválni. Annak érdekében, hogy optimális megoldást találjunk, mely mind a munkavállaló mind a vezetés igényeinek megfelel, időben el kell sajátítani az adózási ismereteket. A népszerű cafeteria elemek át fognak rendeződni. Van aki "béresítésen" gondolkozik, de a legrosszabb forgatókönyv szerint meg is szűnhet a céges juttatási rendszer. A munkavállalók egészségét, rekreációját, jövőbeli nyugdíját szem előtt tartó munkáltatók viszont azon gondolkodnak, hogyan lehet biztosítani a továbbiakban is ezeket a juttatásokat. Az előadás során részletesen ismertetjük, miként változnak az egyes juttatások adóterhei és az adminisztráció. Áttekintünk valamennyi adóköteles és adómentes juttatási lehetőséget.
Az előadás interaktív, a jogszabályok megismerésén túl gyakorlati tudnivalókkal is gazdagodhat. Kinek szól az előadás? Minden humánerőforrás és pénzügyi területen dolgozónak, akinek fel kell készülnie a cafeteria szabályzat átdolgozására, a rendelkezésre álló keret meghatározására és minden munkavállalónak, akinek dönteni kell, számára mi lesz a legmegfelelőbb juttatás.

Ízelítő a tartalomból:

A munkavégzés feltételéül szolgáló juttatások * Az oktatási kiadások adókövetkezményei * A jövőre is egyes meghatározott juttatásként adózó jövedelmek * A jövőre is béren kívüli juttatásként kezelendő juttatások * Az adómentesen adható juttatások * A munkaviszonyos jövedelemként számfejtendő, de nem pénzben adott vagyoni értékek * Hosszú távú ösztönzők, értékpapírok, biztosítások, önkéntes pénztárakba történő befizetések * Megoldási alternatívák a lakhatási költségek finanszírozására * Számítások a lakás bérleti díjakra, ha kér a dolgozó számlát és ha nem *  Mi marad az egyes juttatásokból a dolgozónak és mibe kerül a munkáltatónak? * A jutalmak és juttatások közötti különbségek, az átminősítés kockázatai * Szakmai konzultáció

Helyszín:
Danubius Hotel Arena ****

1148 Budapest Ifjúság útja 1-3.

A Danubius Hotel Aréna a Papp László Sport Aréna, a SYMA kiállítási központ, valamint a híres Puskás Ferenc Stadion (korábban Népstadion) szomszédságában fekszik. A Stadionok metróállomás (M2) közeli elhelyezkedésének köszönhetően a város bármely pontja vagy pályaudvara perceken belül elérhető.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolási lehetőség a szálloda mellett található Aréna parkolóházban P+R területen 07:00-19:00 között 350 Ft/alkalom, nem P+R területen 0:00-24:00 között 200 Ft/óra.

GPS Koordináták: N 47°30'47" E 19°6'19"

Térkép | Útvonaltervezés | Google Earth Spot | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2018. október 15. (hétfő) 10:00 - 15:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 24 900 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu weblapon jelentkeznek
  • 27 900 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.800 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00 - 13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252