Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Kötelező elektronikus közbeszerzés

Országos Közbeszerzési Szakmai Konferencia

Előadók:
Ajánló:

Hazánkban egységes elektronikus közbeszerzési rendszer került kialakításra, melynek használata minden ajánlatkérő és ajánlattevő számára kötelező. Az elektronikus közbeszerzésre történő átállásra való felkészülés mellett, felhívjuk a figyelmet azokra a praktikus kérdésekre, melyekkel várhatóan szembesülni fognak az érintettek az elektronikus rendszer használata során.

Ízelítő a tartalomból:

Elektronikus közbeszerzés irányelvi értelmezése * Elektronikus közbeszerzési példák Európában * Az elektronikus közbeszerzési rendszer bemutatása * Újdonságok, főbb változások elektronikus közbeszerzési eljárásban a papír alapú eljárással szemben * Elektronikus kommunikáció az eljárásban * Regisztráció és jogosultságok * Nyilatkozattétel, képviselet, ajánlattétel * Egyes eljárási cselekmények elektronikus támogatása * Utólagos adatfeltöltési kötelezettség * Hasznos gyakorlati tanácsok ajánlattevőknek a rendszer használatához * eESPD, E-certis * Elektronikus aláírás kérdése * Elektronikus adatbázisok * Elektronikus aukció * Elektronikus licit * Elektronikus katalógus * Dinamikus Beszerzési Rendszer * Szakmai konzultáció - résztvevők részéről felmerülő kérdések megválaszolása

Helyszín:
Hunguest Hotel Millennium

1089 Budapest Üllői út 94-98.

Nagyvárad tér és Népliget metróállomások között (3-as metró) található.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolás: díjköteles a Könyves Kálmán krt. - Üllői út - Nagyvárad tér - Orczy út - Kőbányai út által határolt terület. 175 Ft/óra munkanapokon 08:00-18:00 óra között, maximum 4 óra várakozási idővel.

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2018. szeptember 18. (kedd) 10:00 - 15:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt fél órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 24 730 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 740 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 30 710 Ft + ÁFA / fő a díj a www.hunder.hu weblapon online jelentkezőknek
  • 33 700 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.800 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00 - 13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252