Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Változások a számlázásban, elektronikus számlázás, online számla

Számlázás, számlahelyesbítés az online számla korában

Előadók:
Ajánló:

2018. július 1-jén a számlázási szabályok több tekintetben is módosultak. Hatályba lépett a legalább 100 ezer forint áthárított adót tartalmazó számlák adatszolgáltatási kötelezettsége, de ugyan ezen a napon lépett hatályba az új archiválási rendelet, mely az elektronikus számlázásban jelent nagy előrelépést. Az előadás bemutatja az online számlaadat-szolgáltatással kapcsolatos legfontosabb ismereteket, jellemző gyakorlati problémákra ad választ a regisztrációtól a megfelelő adatszolgáltatásig. A bevezetés óta eltelt időnek a tapasztalatai, valamint az adatszolgáltatás informatikai rendszerében tervezett változások is ismertetésre kerülnek. Az elektronikus számlázás alapvető jogszabályi háttere, valamint a számla megőrzésre vonatkozó szabályok változásának hatásai is bemutatásra kerülnek.

Ízelítő a tartalomból:

Adatszolgáltatással érintett számlák * Adatszolgáltatás technikája * Adóalanyi regisztrációs kötelezettség bemutatása * Adatszolgáltatás hatása a számlázó programokra * Nem megfelelő adatszolgáltatás esetei, következményei * Adóhivatali szolgáltatások: lekérdezések, adóhivatali számlázó program * Gyakori kérdések és tévhitek * Elektronikus számlázás jogszabályi háttere * Áfa törvénynek megfelelő elektronikus számla kiállítása, befogadása * Elektronikus számlák megőrzésével kapcsolatos új szabályozás * Archiválás szabály változás gyakorlati következményei * Átmeneti rendelkezések * Mi változott július 1-től? * Összesítő nyilatkozat értékesítési oldala * Összesítő nyilatkozat számlabefogadói oldala * Értékhatárok * Átmeneti rendelkezések * Az M lapot meddig kell benyújtani? * Két hónap eltelt - első tapasztalatok * Ki érintett az adatszolgáltatással? * Kinek kell regisztrálni? Könyvelő? Ügyvezető? * Mi van, ha a számlázó rendszer nem alkalmas az adatszolgáltatásra? * Számla „darabolása" miért nem alkalmazható? * Ingyenes NAV számlázó-rendszer * Megbízotti számlázás * Önszámlázás kinek a feladata? Kinek a felelőssége? Egyetemleges felelősség kérdése? Mit kell csinálni? * Külső adatszolgáltatási modul * Adatszolgáltatásra való felkészülés * Számla tartalom átnézése * Miről kell készíteni xml és miről nem kell * xml validáció * Adatszolgáltatás tartalma - Hogyan számlázzunk 2018. július 1. után? * Helyesbítő számlák, előleg számlák, gyűjtő számlák * Sztornó számlák * Számla helyesbítés esetei és erre vonatkozó szabályok * Eredeti számla július 1 előtt, módosítás július 1. utáni * Előleg számla és végszámla * Részteljesítés * A teljesítés időpontja, számlakibocsátás kelte és kiállítás időpontja * Fizetési határidő jelentősége * Csoportos helyesbítő számla * Mi a különbség a gyűjtő számla és az időszakos elszámolás között? * Visszáru elszámolása * Szakmai konzultáció

Helyszín:
Hunguest Hotel Millennium

1089 Budapest Üllői út 94-98.

Nagyvárad tér és Népliget metróállomások között (3-as metró) található.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolás: díjköteles a Könyves Kálmán krt. - Üllői út - Nagyvárad tér - Orczy út - Kőbányai út által határolt terület. 175 Ft/óra munkanapokon 08:00-18:00 óra között, maximum 4 óra várakozási idővel.

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2018. szeptember 5. (szerda) 10:00 - 15:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 24 900 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu weblapon jelentkeznek
  • 27 900 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.200 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00 - 13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252