Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

e-Ügyintézés, a cégkapus szolgáltatások használata, beállításai a gyakorlatban

Gyakorlati bemutató a NISZ és a NAV szakértőivel

Előadók:
Ajánló:

Az elektronikus ügyintézés idén január 1-jén lépett hatályba. A központi ügyfél-regisztrációs nyilvántartás (KÜNY) az ügyfélkapus kapcsolattartást jelenti, de ami a legfontosabb, hogy alapértelmezetten az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz, csak Cégkapu tárhelyeken keresztül kommunikálhatunk a jövőben. Szó lesz továbbá szakmai napunkon az e-Papírról a Cégkapu működésének mikéntjéről, gyakorlatáról.

Az elektronikus ügyintézés sok ügytípusra még választható szolgáltatás, de ne legyenek illúzióink, a közeljövőben nem kerülhetjük el a kötelező elektronikus kommunikációt az állammal. Gyakorlati képzésünket ajánljuk a cégek operatív vezetőinek, gazdasági vezetőinek,könyvelőinek.

Ízelítő a tartalomból:

Hiteles Elektronikus Postafiók szolgáltatás * Bejelentkezés * Postafiókok áttekintése * KÜNY (személyes) tárhely * Böngészős Cégkapus tárhely használata * Szűrés * Beérkezett dokumentumok kezelése * Dokumentumfeltöltés, vevények * Tartós tár * Tárhely adminisztráció * Adminisztrációs felületek * Értesítési tárhely adminisztráció * Cégkapu adminisztráció * Vevénykezelési beállítások * e-Papír üzenetküldő alkalmazás * Új levél írása * Csatolmányok hozzáadása, hitelesítése * Benyújtás * Visszaigazolások * Egyéb hasznos információk * Rendelkezési Nyilvántartás * Felhasználói tájékoztatások * e-Ügyintézés adóügyekben - Elektronikus ügyintézés a NAV irányában 2018 * Az elektronikus ügyintézés keretszabályai Magyarországon * Elvek az e-ügyintézésben * Egyes részletszabályok az e-ügyintézésben * E-ügyintézésre kötelezettek köre * Azonosítás * Tárhely szolgáltatások (KÜNY, Cégkapu, Hivatali tárhely) * Rendelkezési Nyilvántartás * Személyre Szabott Ügyintézési Felület * Dokumentum hitelesítés * Általános Célú kérelem Űrlap Szolgáltatás (ún. e-Papír) * Speciális szabályok a NAV előtti e-ügyintézésre, kapcsolódás az e-ügyintézési keretszabályokhoz * Alkalmazandó jogszabályok * Képviseleti átmeneti időszak * Cégkapu átmeneti időszak * Címzési elvek * Szakmai konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása

Helyszín:
Hunguest Hotel Millennium

1089 Budapest Üllői út 94-98.

Nagyvárad tér és Népliget metróállomások között (3-as metró) található.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolás: díjköteles a Könyves Kálmán krt. - Üllői út - Nagyvárad tér - Orczy út - Kőbányai út által határolt terület. 175 Ft/óra munkanapokon 08:00-18:00 óra között, maximum 4 óra várakozási idővel.

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2018. június 12. (kedd) 10:00 - 13:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 15 920 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 13 930 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 15 920 Ft + ÁFA / fő a díj 2018. május 14-ig történő jelentkezés esetén
  • 19 900 Ft + ÁFA / fő

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: kávé, tea, üdítő, reggeli sütemények. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag a reggeli sütemény, valamint az elfogyasztott kávé, tea és üdítő költségeit. Az étel-ital fogyasztást a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk tovább. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252