Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Utazási irodák, utazásszervezők és közvetítők évközi országos konferenciája

Utazásszervező és közvetítő tevékenység
adózási, adatvédelmi, számlázási sajátosságai

Előadók:
Ajánló:

Az idegenforgalom utazásszervező és közvetítő tevékenység, utazási irodák adó, áfa és számlázási szabályai jelentősen megváltoztak 2018-tól. A sokrétű változáshoz nyújt szakmai tanácsot, felkészítést idei konferenciánk. Az adatvédelem téma aktualitását pedig az adja, hogy 2018. május 25-től változik a szabályozási környezet (GDPR). Döntsön a részvétel mellett, mert neves előadóink a garancia arra, hogy a nap folyamán elsajátítsa a munkájához szükséges új ismereteket.

Ízelítő a tartalomból:

Adatvédelem * Személyes adatok védelme * Az elszámoltathatóság elve * Új műszaki megoldások szükségessége * Munkavállalók oktatása * Bírságtételek * Megfelelő tájékoztató dokumentumok elkészítése * Belső folyamatok, rendszerek kialakítása * Alvállalkozókkal megkötött szerződések felülvizsgálata * Adatvédelmi tisztviselő * Informatikai biztonság * Adatvédelmi audit * Munkajogi dokumentációk * Áfa és számlázás * Az utazásszervezési szolgáltatásnyújtásra vonatkozó áfa és számlázási szabályok 2018-ban * Árrés adózás lehetősége és kötelezettsége * Utankénti árrés számítása és az ügylet számlázása * Pozíciószámra és elszámolási időszakra megállapított árrés adózása és ennek számlázása * Pozíciószám lezárása * Utas fogalma * Utazási irodák egymás közötti értékesítése (belföldi és külföldi utazási irodák esetében, saját nevükben és ügynökként) * Teljesítési hely meghatározása: út, szálláshely, szolgáltatás közvetítése, utazásszervezési szolgáltatás közvetítése * Szállásrendelés * Repülő és vonatjegyrendelés * Előleg fizetése és annak bizonylatolása * Ügynöki szolgáltatás * Más tagállamba, harmadik országba szervezett utak * Elszámolási ügyletek számlázása, az Áfa tv. új 58.§-ának szabálya hogyan érinti az utazásszervezőket * Éttermi vendéglátás áfa-jának 5%, 4% turizmusfejlesztési hozzájárulás és az utazásszervezés kapcsolata * Számlák adatairól elektronikus adatszolgáltatás * Jogszabályváltozások * A július 1-től hatályos új utazási irodákra vonatkozó jogszabályváltozások bemutatása * Utazási csomag és utazási szolgáltatás együttes fogalmai * A vagyoni kauciós rendszer változásai * Az utazási szerződéssel összefüggő változások, ÁSZF módosulások * Utazási irodák felkészülése az új előírásokra * Jó gyakorlatok * Amit egy utazási iroda vezetőjének tudni érdemes az Utazási irodai „Best practice" azaz a jó gyakorlat kialakításának lehetőségeiről * Adózási számviteli és pénzügyi gyakorlati megoldások és példák * Hogyan lehet a szokásosból szabályos? * Néhány tanács a gazdasági folyamatok adó és vezetői számvitel szempontú szervezéséhez * Vannak-e a fogyasztóvédelmi és az adózási szabályok között ellentmondások? * Hogyan oldjuk fel ezeket? * Mit tegyünk, ha a revizorok „behívója" megérkezik az ügyfélkapunkba? * Az utazási irodák tulajdonosait és munkavállalóit érintő jellemző kifizetések kezelése * A kiküldetési és az utazási költségelszámolással kapcsolatos szabályok változásai, és az kiküldetési napidíjra vonatkozó EU direktíva várható hatása * Az utazásszervezés, az utazásközvetítés, a beutaztatás, a kiutaztatás, és a belföldi utazási irodai tevékenység gyakorlata, a rendezvényszervezés számvitele, a repülőjegy értékesítés, a külföldi szálláshelyfoglalás és a csődmegelőző módszerek, a pénzügyi helyzet figyelemmel kísérése * A csomag, nem csomag, a közvetített szolgáltatás és szolgáltatásközvetítés, a szolgáltatás együttes és az együttes szolgáltatás eseteinek megkülönböztetése * Az utazási irodákat érintő adóellenőrzés új gyakorlati szabályai * Szakmai konzultáció

Helyszín:
Danubius Hotel Arena ****

1148 Budapest Ifjúság útja 1-3.

A Danubius Hotel Aréna a Papp László Sport Aréna, a SYMA kiállítási központ, valamint a híres Puskás Ferenc Stadion (korábban Népstadion) szomszédságában fekszik. A Stadionok metróállomás (M2) közeli elhelyezkedésének köszönhetően a város bármely pontja vagy pályaudvara perceken belül elérhető.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolási lehetőség a szálloda mellett található Aréna parkolóházban P+R területen 07:00-19:00 között 350 Ft/alkalom, nem P+R területen 0:00-24:00 között 200 Ft/óra.

GPS Koordináták: N 47°30'47" E 19°6'19"

Térkép | Útvonaltervezés | Google Earth Spot | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2018. május 10. (csütörtök) 09:00 - 16:30 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 24 900 Ft + ÁFA / fő a díj 2018. május 4-ig történő jelentkezés esetén
  • 27 900 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.200 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00 - 13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252