Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Környezetvédelmi Termékdíj 2018 - fókuszban az I. negyedéves bevallás és az ellenőrzés

2018. április 20. az I. negyedéves bevallás határideje!

Előadó:
Ajánló:

2018. januártól ismét számos változás lépett életbe a környezetvédelmi termékdíjas szabályozásban! A kötelezettségek és a feladatok ismerete mellett nélkülözhetetlen az átgondolt, biztos alapokon nyugvó belső nyilvántartások kialakítása, amelyből megállapítható és alátámasztható a negyedéves termékdíj-fizetési kötelezettség. 2018. április 20. az I. negyedéves bevallás határideje! Szerezze meg szakértőnktől a tudást, hogy az Ön környezetvédelmi termékdíj nyilvántartása, és negyedéves bevallása is tökéletes lehessen!

Ízelítő a tartalomból:

Kötelezettek/adózók meghatározása * Ügyféli kötelezettségek * Cégen belüli árukezelés és termékdíj nyilvántartás kapcsolata * Bejelentés, bevallás szabályai és adminisztrációja * KTBEV nyomtatvány részletei, összefüggései * Kibocsátás és készletre vétel - mikor melyiket célszerű választani? * Belföldre és külföldre értékesítés szabályai * Kinek és hogyan kell felszámítani, feltüntetni a termékdíjat? * A múlt rendezése, vagyis az elmulasztott adatokat hogyan kell bevallani? * Pótbevallás és önellenőrzés szabályai * Szerződések, árukódok, cikkszámok, CsK/KT kódok optimális tervezése * Nyilatkozatadás és a szerződéses átvállalás részletei a bevallás oldaláról * Újrahasználható csomagolószer és a hozzá kapcsolódó ügyletek megítélése * Göngyölegek adminisztrációjának egyszerűsítése * Visszaigénylés jogcímei, nyilvántartásai és bevallási részletei * Csomagolás meghatározásának pontosításai, vagyis alkotóelem, összetevő, alkotórész és tartozék * Termékdíj-átalány előnyei * Termékdíj hiány, termékdíj-tartozás, termékdíj-különbözet * Termékdíj bírság és mulasztási bírság megelőzése * Ellenőrzésre vonatkozó rendelkezések * Gyakorlati példák a jogszerű bevallásra * Tarifaszámok a termékdíjban 2018 - Az adózás első lépése a helyes vámtarifaszám megállapítása * Tarifaszámok szerepe a termékdíj szabályozásban * Áruazonosító szám szerepe, a vámtarifa használatának szabályai * Áruismeret szükségessége: mit szükséges tudni a termékekről? * Hogyan és milyen elvek mentén kell meghatározni egy termék vámtarifaszámát? * Mit kell tenni, ha eddig helytelen volt a vámtarifaszám? * Alapanyagtól a késztermékig, számviteltől az adózásig * Csomagolószer önálló termékként, illetve csomagolás részeként * Mit jelent a csomagolóeszköz, a csomagolóanyag és a csomagolási segédanyag, a vámtarifaszám és a CsK kód meghatározásának szemszögéből? * Papír, műanyag, fa, fém stb. alapanyagból készült csomagolószerek * Az elektronikai berendezések, termékek áruosztályozása * Hogyan állapítható meg, hogy a termék tartalmaz-e elektronikai leven működő részeket? * Alkotórész és tartozék ismérvei * Ipari és háztartási gépek, szerszámok, eszközök * Az elektromotortól, a kapcsolókig és relékig * Több száz elektronikai termék adózása * Hogyan határozható meg a reklámhordozó papír termékdíj-kötelezettsége? * Alapvető szabályok és kivételek * Prospektustól a szóróanyagokig * Akkumulátor, gumiabroncs és kenőolajok, akár önálló termékként, akár gépek, berendezések részeként * Egyéb műanyag termék, az egyéb vegyipari termék és az irodai papír ismérvei * Hogyan változtak a termékdíj köteles termékek az elmúlt években * Vámtarifaszám ellenőrzése gazdálkodói és hatósági oldalról * Hogyan és milyen szabályok alapján történik az ellenőrzés? * Termékdíj bírság és mulasztási bírság elkerülése a hatóság ellenőrzése során * Gyakorlati példák a termékdíj köteles termékek vámtarifaszám meghatározására * Szakmai konzultáció résztvevők kérdései alapján

Helyszín:
Hotel Hungaria City Center **** (Grand Hotel)

1074 Budapest Rákóczi út 90.

Az M2-es metróállomás Keleti Pályaudvar megállójától 2 percre.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolási lehetőség: A szálloda fizetős parkolójában (350 Ft/óra). További fizetős parkolóházak találhatóak az Alsó erősor és a Szövetség utcákban (300 Ft/óra).

 

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2018. március 27. (kedd) 10:00 - 16:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt fél órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 21 740 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 18 750 Ft + ÁFA / fő a díj 2018.03.01-ig történő jelentkezés esetén
  • 30 710 Ft + ÁFA / fő a díj a www.hunder.hu weblapon online jelentkezőknek
  • 33 700 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.800 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00 - 13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252