Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

EKÁER a gyakorlatban 2018 - az EKÁER rendszer és a vállalati folyamatok

Szállítás, szállítmányozás, logisztika

Előadó:
  • Kneitner Lea okleveles közgazdász | mérlegképes könyvelő | okleveles nemzetközi és igazságügyi adószakértő, TILEA Tanácsadó Kft.
Ajánló:

Az EKÁER rendszer használatával kapcsolatos tippeket, tapasztalatokat, a mindennapi használatban bevált megoldásokat osztja meg előadónk a résztvevőkkel, mindeközben bemutatja a 2018-tól életbe lépő szabályokat is. A 2018. évi aktuális szabályok mellett szó lesz az EKÁER rendszer összefüggéseiről a céges folyamatokkal szállítói, szállítmányozói valamint logisztikai oldalról. Áttekintjük az EKÁER rendszerrel kapcsolatos adóellenőrzési eljárás lépéseit és buktatóit is, azt, hogy, mire érdemes odafigyelni, hogy elkerüljük a bírságokat. Az előadás keretében lehetőség nyílik egyedi problémák, kérdések interaktív megfogalmazására, az előadóval való konzultációra. Ajánljuk a gyakorlati képzést mindazok figyelmébe, akik még csak most kezdik használni a rendszert, és azoknak is, akik már használják, de szeretnék ismereteiket kibővíteni szakértőnk tanácsai, ötletei, példái alapján.

Ízelítő a tartalomból:

EKÁER számok igénylése (különösen háromszög- és láncügyletek, bérmunka) * Szükséges adatok - mit kell bejelenteni és mit nem? * Módosított mentességek az EKÁER szám igénylése alól, kockázatok * Kockázatos termékek és kockázatos élelmiszerek speciális szabályai * Jogkövetkezmények kivédése felelősségi körök szállítmányozói oldalról * Megrendelési, értékesítési adatok szükséges kiegészítése, együttműködés a felek között * Módosítások az EKÁER-ben * Kockázatok, a kockázatok csökkentésének lehetőségei * Gyűjtőfuvar * Harmadik országbeli termékek behozatala * 2017-es változások: kockázati biztosíték, ellenőrzési irányok, gyűjtőfuvar tapasztalatok * Háromszög- és láncügyletek, bérmunka, csoportos adóalanyiság kérdése * Nem bejelenthető termékek, saját áru fuvarozása * Az adóellenőrzések jogszabályi háttere, tapasztalatai (út közbeni, telephely és utólagos ellenőrzések közötti különbség) * Megoldatlan helyzetek, megoldási alternatívák, buktatók, kockázatok * Mikor, mit kérhet az adóellenőr - CMR, számla, szállítólevél, szerződés, nyilatkozatok összefésülése * A logisztika, beszerzés, értékesítés, raktározás és a pénzügy - A szállítmányozó cég együttműködése az EKÁER rendszerben * Szakmai konzultáció

Helyszín:
Hotel Hungaria City Center **** (Grand Hotel)

1074 Budapest Rákóczi út 90.

Az M2-es metróállomás Keleti Pályaudvar megállójától 2 percre.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolási lehetőség: A szálloda fizetős parkolójában (350 Ft/óra). További fizetős parkolóházak találhatóak az Alsó erősor és a Szövetség utcákban (300 Ft/óra).

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2018. március 21. (szerda) 10:00 - 15:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt fél órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 21 740 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 18 750 Ft + ÁFA / fő a díj 2018.03.01-ig történő jelentkezés esetén
  • 30 710 Ft + ÁFA / fő a díj a www.hunder.hu weblapon online jelentkezőknek
  • 33 700 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.800 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00 - 13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252