Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Kötelező elektronikus közbeszerzés 2018

Országos Közbeszerzési Szakmai Konferencia

Előadók:
Ajánló:

2018. januárjától jelentős változás várható a közbeszerzések területén: nem kötelező jelleggel, de a papír alapú közbeszerzési eljárásról teljes egészében átállunk Magyarországon az elektronikus úton történő eljárásra. Még lehet csak válaszható opcióként használni az elektronikus rendszert a kötelező átállás előtt, de a kötelező átállásra – 2018. április 15-re – fel kell készülnünk. Hazánkban egységes elektronikus közbeszerzési rendszer került kialakításra, melynek használata minden ajánlatkérő és ajánlattevő számára kötelező lesz. Az elektronikus közbeszerzésre történő átállásra való felkészülés mellett, felhívjuk a figyelmet azokra a praktikus kérdésekre, melyekkel várhatóan szembesülni fognak az érintettek az elektronikus rendszer használata során.

Ízelítő a tartalomból:

Elektronikus közbeszerzés irányelvi értelmezése * Elektronikus közbeszerzési példák Európában * Az elektronikus közbeszerzési rendszer bemutatása * Újdonságok, főbb változások az elektronikus közbeszerzési eljárásban a papír alapú eljárással szemben * Regisztráció * Nyilatkozattétel, képviselet * Egyes eljárási cselekmények elektronikus támogatása * eESPD, E-certis * Elektronikus aláírás kérdése * Elektronikus adatbázisok * Elektronikus aukció, elektronikus licit, elektronikus katalógus * Dinamikus Beszerzési Rendszer * Szakmai konzultáció

Helyszín:
Hunguest Hotel Millennium

1089 Budapest Üllői út 94-98.

Nagyvárad tér és Népliget metróállomások között (3-as metró) található.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolás: díjköteles a Könyves Kálmán krt. - Üllői út - Nagyvárad tér - Orczy út - Kőbányai út által határolt terület. 175 Ft/óra munkanapokon 08:00-18:00 óra között, maximum 4 óra várakozási idővel.

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2018. január 16. (kedd) 10:00 - 16:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt fél órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 24 130 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 140 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 30 110 Ft + ÁFA / fő a díj 2018.01.14-ig történő jelentkezés esetén
  • 33 100 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.200 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.30 - 13.30 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252