Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Elektronikus számlázás és számla adatszolgáltatás 2018

Előadók:
Ajánló:

Az elektronikus számlázás gyors, gazdaságos, költségkímélő, biztonságos és egyszerű! Érthető hát, hogy egyre szélesebb körben terjed el és válik közkedveltté. Sok cég már megköveteli, elvárja az elektronikus bizonylatot. Résztvevőinknek bemutatjuk az elektronikus számlázással kapcsolatos jelenleg hatályos jogszabályi környezeten túlmenően annak gyakorlati megvalósítását, esetleges buktatóit. Az előadás segítséget nyújt képet alkotni a megfelelő számlázási modellekről, melyek számla kiállítóként és számla befogadóként is fontosak lehetnek. Az előadás az elektronikus számlázás mellett kitér a 2018-ban bevezetésre kerülő számla adatszolgáltatás követelményeire, számlázó rendszerekre gyakorolt hatásaira. A konferencia délutáni részében szakmai cég bemutatóján keresztül ismerhetik meg résztvevőink mindezek tényleges megvalósítását, az elektronikus számlakezelő megoldásokat és kapcsolódó előnyöket, az e-számla készítés lehetőségeit.

Ízelítő a tartalomból:

Elektronikus számla követelményei * Elektronikus számla fogalma, megjelenése * Számlázási módszerek Magyarországon * Számla elektronikus számlává válásának lehetőségei * Elektronikus számla fogalma, értelmezése példákon keresztül * Elektronikus számlával szemben támasztott jogszabályi követelmények * Az elektronikus számlázás alapelvei, annak értelmezése: eredet hitelessége, tartalom sértetlensége, olvashatóság biztosítása * Alapkövetelmények megjelenése a gyakorlatban * Számlázási szoftverekkel kapcsolatos követelmények és azok változásai * Elektronikus számla kiállítása és befogadása * Elektronikus számla kiállítás gyakorlati megvalósítási lehetőségei * Számla kiállítás folyamata PKI és EDI rendszer esetében * Gyakorlati példákon keresztül a kiállítás folyamatának ismertetése * Elektronikus másodpéldány készítése * Archiválási megoldások * Számlával szemben támasztott követelmények változásai * Folyamatos sorszámozás követelményének ismertetése, gyakorlati problémák * Bejelentési kötelezettség gyakorlati tapasztalatai * Adatexport készítési kötelezettség gyakorlati tapasztalatai * Elektronikus formában megőrzött számla adatközlése * 2018-ban hatályba lépő változások: értékhatár változása, adatszolgáltatás technikája, számlázó programmal szemben támasztott követelmények változásai, bevezetés mérföldkövei * Elektronikus számla befogadás megvalósításának lehetőségei * Elektronikus számla befogadási folyamatának lehetőségei a gyakorlatban * Külföldi elektronikus számlák kezelése a gyakorlatban * Elektronikus számla kontírozása * Elektronikus másolatkészítés fő szabályai, a 2017-ben módosult jogszabályi követelmények hatása a gyakorlatra * Elektronikus számla megőrzése * Megőrzéssel kapcsolatos alapkövetelmények * Az archiválási szabályok gyakorlati példákon keresztüli ismertetése * Archiválási folyamat egyes szakaszai: számla befogadás, archiválásra való előkészítés, hosszú távú megőrzés * Az archiválási folyamat gyakorlati megvalósításának kihívásai * Az elektronikus számlázás vizsgálata * Elektronikus számlák adóhivatali ellenőrzési gyakorlata, esettanulmányok * Elektronikus számla adóhivatali ellenőrzésének megközelítései * Ellenőrzés gyakorlati kérdései * Elektronikus számlaküldés és befogadás * Elég-e az elektronikusan aláírt és időbélyegzett PDF számla? - egyedi formátummal rendelkező számlafogadók elterjedése * Technológiai, jogi és üzleti változások - kinek a gondja? * Gyakori hibák elektronikus számlaküldés bevezetéseknél * Magyar piaci körkép * Hogyan fogadjunk számlákat? * Az e-számla fogadása ne legyen kényszer - használjuk ki az összes benne rejlő lehetőséget * Az 1stBP e-számla megoldás bemutatása * Mindkét esetben: a papír alapú bizonylatok 100%-ban eltűnnek! * Szakmai konzultáció

Helyszín:
Hotel Hungaria City Center **** (Grand Hotel)

1074 Budapest Rákóczi út 90.

Az M2-es metróállomás Keleti Pályaudvar megállójától 2 percre.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolási lehetőség: A szálloda fizetős parkolójában (350 Ft/óra). További fizetős parkolóházak találhatóak az Alsó erősor és a Szövetség utcákban (300 Ft/óra).

 

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2018. február 1. (csütörtök) 10:00 - 16:30 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 21 140 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 140 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 27 120 Ft + ÁFA / fő a díj a www.hunder.hu weblapon online jelentkezőknek
  • 33 100 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.200 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00 - 13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252