Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Munkáltatók, kifizetők év végi feladatai, felkészülés a 2018-as évre

Adatszolgáltatás, igazolások és nyomtatványok

Előadó:
Ajánló:

Az adatszolgáltatás, az igazolások kiadása év végén mindig jelentősen megnehezítik a bérszámfejtők feladatait. Milyen változások kerültek bevezetésre? Hogyan kell kitölteni a nyomtatványokat? Milyen tartalmú igazolásokat kell kiadni? Az év végi teendők szakszerű elvégzéséhez ad Önnek tájékoztatást, gyakorlati eligazítást és praktikus tanácsokat előadónk. Várjuk Önöket tisztelettel!

Ízelítő a tartalomból:

Jogszabályi változások rövid ismertetése, az szja bevallás változásai * Munkáltatói adminisztráció csökkentés, 'M29-es bevallás megszűnése * Az eSZJA rendszer továbbfejlesztése, az adóbevallási tervezet új elemei, új adózói körök bevonása * Munkáltatói, kifizetői adatok jelentősége a 2017. évi adóbevallási tervezetek esetében * 17M30-as összesített igazolás adattartalma * Egyszerűsített foglalkoztatásból származó jövedelem igazolása * Igazolás a különadóval érintett jövedelemről * 1+1%-os rendelkező nyilatkozatokkal kapcsolatos változások * Kilépő adatlap a 2018. adóévre * 2018.évi adóelőleg nyilatkozatok adattartalma * Szakmai konzultáció - Résztvevők részéről felmerülő kérdések megválaszolása

Helyszín:
Danubius Hotel Arena ****

1148 Budapest Ifjúság útja 1-3.

A Danubius Hotel Aréna a Papp László Sport Aréna, a SYMA kiállítási központ, valamint a híres Puskás Ferenc Stadion (korábban Népstadion) szomszédságában fekszik. A Stadionok metróállomás (M2) közeli elhelyezkedésének köszönhetően a város bármely pontja vagy pályaudvara perceken belül elérhető.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolási lehetőség a szálloda mellett található Aréna parkolóházban P+R területen 07:00-19:00 között 350 Ft/alkalom, nem P+R területen 0:00-24:00 között 200 Ft/óra.

GPS Koordináták: N 47°30'47" E 19°6'19"

Térkép | Útvonaltervezés | Google Earth Spot | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2017. december 13. (szerda) 10:00 - 15:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 24 900 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu weblapon jelentkeznek
  • 27 900 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.200 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00 - 13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252