Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Elektronikus számlázás és számla befogadás

Gyors, költségkímélő, egyszerű és biztonságos

A Magyar Könyvvizsgálói Kamara 1 kreditpontot ad a képzésen résztvevő tagjainak!

Előadó:
Ajánló:

Jöjjön el szakmai konferenciánkra, ismerje meg az e-számlázás gyakorlatát, a jogszabályi változások értelmezését és az adóhivatal ellenőrzési gyakorlatát! Számos gyakorlati példával nyújtunk segítséget Önnek az elektronikus számlázáshoz, a papíralapú számlák elektronikus formában történő megőrzéséhez, az aktuális jogszabályi rendelkezések megismeréséhez. 2018-ban lép hatályba a számlák elektronikus adatszolgáltatása, mely minden számlázó programot használó társaságra kihat, előadónktól az Ön cége is segítséget kap a felkészüléshez

Ízelítő a tartalomból:

Elektronikus számla általános követelményei * Elektronikus számla fogalma, megjelenése * Elektronikus számlázás kialakult gyakorlata és buktatói * Elektronikus számlázási rendszer modellek Magyarországon * Elektronikus számla gyakorlati megvalósítása * Az elektronikus számlázás jogszabályi keretei * Számlázási szoftverekkel kapcsolatos követelmények * Számla adatexport és adatközlés * Számlák elektronikus adatszolgáltatása 2018-tól * Papíralapú dokumentumok elektronikus megőrzése - jogszabályi háttere és gyakorlata * Elektronikus nyugta szabályai * Bizonylatolási rendszer kialakításának gyakorlati szempontjai * Az elektronikus számla befogadás megvalósításának lehetőségei * Külföldi elektronikus számlák kezelése * Elektronikus számla kontírozása * Elektronikus másodpéldányok kezelése * Elektronikus számla megőrzése, alapkövetelményei * Archiválási szabályok gyakorlati példákon keresztül * Archiválási folyamat a befogadástól a hosszú távú megőrzésig * Adóhivatali ellenőrzés gyakorlat * Ellenőrzési esettanulmányok * Gyakori hibák az elektronikus számlázási rendszer kialakításában * Hogyan készüljünk fel az elektronikus számla adóhivatali ellenőrzésére? * Gazdasági környezet, informatikai rendszer, számlázó program és számlázó rendszer vizsgálata * Szakmai konzultáció - az előadás résztvevői részéről felmerült kérdések megválaszolása

Helyszín:
Hunguest Hotel Millennium

1089 Budapest Üllői út 94-98.

Nagyvárad tér és Népliget metróállomások között (3-as metró) található.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolás: díjköteles a Könyves Kálmán krt. - Üllői út - Nagyvárad tér - Orczy út - Kőbányai út által határolt terület. 175 Ft/óra munkanapokon 08:00-18:00 óra között, maximum 4 óra várakozási idővel.

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2017. november 9. (csütörtök) 10:00 - 15:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt egy órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több résztvevő esetén
  • 24 900 Ft + ÁFA / fő a díj, ha a www.hunder.hu weblapon jelentkeznek
  • 27 900 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.200 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.00 - 13.00 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252