Megosztás iWiW Facebook Twitter Google

Rendezvény

Önkormányzatok új adatvédelmi feladatai a GDPR alapján

Új feladatok előtt állnak az önkormányzatok! Felkészülési határidő: 2018. május 25.

Előadók:
Ajánló:

Az Európai Unió által elfogadott Általános Adatvédelmi Rendeletet (General Data Protection Regulation - GDPR ) 2018. május 25. napjától alkalmazandó, így eddig az időpontig valamennyi adatkezelőnek egységbe kell hozni adatkezeléseit a rendelettel. A rendelet alkalmazásai jelentős változást hoznak a mai szabályokhoz képest, az önkormányzatok új feladatok előtt állnak! Ideje felkészülni ezekre! Az esemény célja mindenekelőtt az, hogy átfogó képet nyújtson az adatkezelők, jogászok és jogalkalmazók számára ahhoz, hogy megfelelő módon és időben felkészülhessenek a GDPR alkalmazására. Tegye fel előre kérdéseit írásban vagy a rendezvényen lehetőség nyílik az előadókkal való konzultációra is.

Ízelítő a tartalomból:

Dr. Nagy Dóra Adriána: GDPR alapelvek, jogalapok, érintett jogai, főbb változások * Mit is jelent a felkészülés a gyakorlatban? * Mennyiben változnak a jogalapok? * Melyek azok az alapelvek, amelyeket az adatkezelés során figyelembe kell venni a jövőben? * Adatvédelmi tisztviselő az önkormányzatnál * Az adatkezelő és az adatfeldolgozó adatvédelmi tisztviselő kijelölése * A belső adatvédelmi felelős helyett adatvédelmi tisztviselő * A GDPR milyen követelményeket támaszt az adatvédelmi tisztviselő személyét illetően? * Mik lesznek a jogai és a konkrét feladatai az adatvédelmi tisztviselőnek? * Melyek az adatvédelmi tisztviselő szakmai és szervezeti függetlenségének garanciái? * Mi az adatvédelmi tisztviselő szerepe az adatvédelmi hatásvizsgálat lefolytatásában és az adatvédelmi incidensek kezelésében? * Adatvédelmi hatásvizsgálat és adatvédelmi incidensek * Az adatvédelmi hatásvizsgálat fogalma, jelentősége * Mikor és miként szükséges az adatvédelmi hatásvizsgálat lefolytatása? * Az adatvédelmi incidens fogalma * Mi az adatvédelmi incidens bekövetkeztekor követendő eljárás? * Kocsis Tamás: Adatbiztonság és adatvagyonleltár * A tárolási szintig tartó adatvagyonleltár létrehozása és naprakészen tartása * Az adatvagyon leltár fogalma * Az adatvagyonleltárba besorolt és minősített adatok és az  információbiztonság kapcsolata * Milyen adataink vannak? Hol tárolódnak? Ki, mire, hogyan használja őket? * Megfelelő kontroll-intézkedések az adatok mellé * GDPR által támasztott adatbiztonsági követelmények * Az adatok védelme * dr. Pataki Gábor: Önkormányzatok adatvédelmi rendeletalkotása * A jelenleg hatályos Infotörvény alapján kötelező adatkezelést önkormányzatok is elrendelhetnek. Hogyan lesz ez a jövőben? * Milyen feltételeknek kell megfelelni az önkormányzati rendeletnek, hogy jogszerű legyen az általa elrendelt adatkezelés? * Adatvédelem az önkormányzatnál, mint munkahelyen * Adatvédelem a gyakorlatban * Adatkezeléseket, folyamatok lépésről lépésre - mire is kell odafigyelni a gyakorlatban? * Szakmai konzultáció

Helyszín:
Hunguest Hotel Millennium

1089 Budapest Üllői út 94-98.

Nagyvárad tér és Népliget metróállomások között (3-as metró) található.

Elhelyezés: kényelmes ülőhelyekkel és jegyzetelésre alkalmas asztalokkal berendezett konferenciateremben.

Parkolás: díjköteles a Könyves Kálmán krt. - Üllői út - Nagyvárad tér - Orczy út - Kőbányai út által határolt terület. 175 Ft/óra munkanapokon 08:00-18:00 óra között, maximum 4 óra várakozási idővel.

Térkép | Útvonaltervezés | BKV menetrend | MÁV menetrend
Időpont:
2017. október 18. (szerda) 09:00 - 17:00 óráig
Érkezés: az előadás előtt fél órával kezdődik a regisztráció
Díjak:
  • 24 130 Ft + ÁFA / fő a részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 21 140 Ft + ÁFA / fő a díj egy intézménytől több résztvevő esetén
  • 27 120 Ft + ÁFA / fő a díj a www.hunder.hu weblapon online jelentkezőknek
  • 33 100 Ft + ÁFA / fő
  • ebéd nélküli ár 3.200 Ft + ÁFA-val kevesebb a fentieknél, ilyen irányú igényét jelezze a jelentkezésnél!

Letölthető űrlap: PDF DOC

Apróbetűs:

Ellátás: Kávé, frissítők, reggeli sütemények. Háromfogásos ebéd kb. 12.30 - 13.30 között a szálloda éttermében. A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag; a reggeli sütemény, a 3 fogásos ebéd, valamint a nap közben fogyasztott kávé, és üdítő költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk. A természetbeni juttatás után fizetendő közterheket a Hunder MS Kft. nem vállalja át. Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A jelentkezéseket írásban a rendezvény előtt egy héttel igazoljuk vissza. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követően történő lemondás esetén a díj 50%-a+áfa fizetendő. A konferencia az Infoszférával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

 
© 2010 Hunder - All rights reserved
Intézmény akkreditációs lajstromszám: AL-2252