E-learningOnline

Logisztikai és fuvarozói szektor áfa kérdései

Szakmai konferencia pénzügyi és logisztikai szakemberek és vezetők részére
2023. április 12. (szerda) 10:00 - 12:00 óráig
Előadó

Dr. Sztankó Dániel

áfa igazgató, RSM Hungary Zrt.
Helyszín

Ajánló
Ezt a konferenciát azon pénzügyi és logisztikai szakértők számára ajánljuk, akiknek a tevékenységük valamilyen módon kapcsolódik a logisztikához, fuvarozáshoz, szállítmányozáshoz, raktározáshoz, termék nemzetközi mozgásához, legyen az a terméket behozatala belföldre, vámoltatása, raktározása, feldolgozása, kivitele az országból. Ez a téma nem csak a logisztikai szolgáltatók számára lehet érdekes, hanem a gyártói, termelői oldalon alapanyagok, alkatrészek beszerzésével, illetve a legyártott termék értékesítésével foglalkozó munkatársak számára is kiemelt fontosságú. Az előadás során szó esik az irányadó belföldi és EU-szintű szabályokról, NAV gyakorlatról, illetve legfontosabb témába vágó EU Bírósági ítéletekről.
 
Ízelítő a tartalomból
Fuvarozási szolgáltatás teljesítési helye, adómértéke • Exportot, importot megvalósító fuvarozás • Alvállalkozói lánc számlázása • Fuvarozáshoz járulékosan kapcsolódó szolgáltatások • Raklapok áfa kezelése, számlázása, ekaer vonzata • Költöztetés Személyszállítási szolgáltatás • Járműveken felszolgált ételek, italok áfája • Navigációs szolgáltatás • Közvetett és közvetlen vámjogi képviselet áfa szabályai • Adómentes termékimport és az ún. 42. eljárás • Különleges vámeljárások (árutovábbítás, vámraktározás) kezelése az áfában • Logisztikai raktár létesítése • Bérmunka áfa kezelése • Termékimport és adólevonási jog • Adólevonási jog engedményezése a közvetett vámjogi képviselőre nyilatkozattal és annak buktatói • Áfa regisztráció, állandó telephely, fióktelep, leányvállalat • Mikor és milyen feltételek mellett lehet számlázni áfa nélkül • Termékmozgás logisztikai háttere és annak hatása az ügyletek teljesítési helyére • Logisztikai és nem logisztikai célú megállás • Láncügylet és háromszögügylet • Vevői készlethez kapcsolódó egyszerűsítés • Visszáru és visszaértékesítés • Garanciális javítások áfa és számlázási kezelése • Számlázási kérdések: számlák, teljesítési időpont, gyújtó számla, előleg, részteljesítés, időszakos elszámolás, módosító számlák • Raktározási szolgáltatás vagy raktár bérbeadása • Témával kapcsolatos esetek, példák bemutatása • Szakmai konzultáció, a résztvevők kérdéseinek megválaszolása
Díjak
  • 18 900 Ft + ÁFA / fő a webináriumi részvételi díj regisztrált ügyfeleink részére Ezt ajánljuk!
  • 17 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több webináriumi részvevő esetén
  • 18 900 Ft + ÁFA / fő a díj online videó megtekintés megrendelése esetén
  • 16 900 Ft + ÁFA / fő a díj egy cégtől több online videó megrendelése esetén
  • 24 900 Ft + ÁFA / fő a díj kedvezmény nélkül
A képzést Microsoft Teams-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről, notebookról akár otthonról vagy az irodájából is tudja követni! A képzés interaktív, kérdéseket tud feltenni az előadónak! Ha nem tud részt venni az eseményen válassza az utólag is megtekinthető online videó képzést!

Apróbetűs
 
Ez a meghívó a Hunder MS Kft. részéről ajánlatnak minősül, a konferenciára leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után. A díjat számlánk kézhezvételét követően szíveskedjenek átutalni a számlaszám feltüntetésével a 11102601-13899219-01000003 sz. bankszámlaszámra. A konferencia a System Mediával és az Infoszérával közösen kerül megszervezésre és lebonyolításra.

Webinárium (élő) konferencia közvetítés: Kényelmesen az irodából vagy otthonról megtekinthető élő konferencia közvetítés. Nincs utazási költség, nincs utazási idő, és az élő közvetítés végén az előadó kérdezési lehetőséget biztosít a résztvevőknek. Az élő webináriumba történő belépéshez szükséges adatokat, a belépési segédletet az esemény előtti munkanapon küldjük el a résztvevők részére. A webináriumi részvételhez semmilyen alkalmazás letöltése nem szükséges. Az előadás kezdetét megelőző 1 órában szükség esetén telefonos segítséget adunk a technikai kérdésekhez és a belépéshez. Lemondást csak írásban fogadunk el az eseményt megelőző 3. munkanapig.

Online videó konferencia: Kényelmesen otthonról vagy az irodából utólagosan videófelvételről is megtekinthető a konferencia. Megrendelése esetén a tantermi és/vagy webináriumi előadás(oka)t követő héten elküldjük Önnek az online képzési felület használatához szükséges belépési kódokat, a használathoz szükséges teendőket. Teljesítési időpontnak ezt az időpontot tekintjük és az online képzési felülethez 30 napig biztosítjuk a hozzáférést.

Kapcsolódó rendezvényeink

E-learning

Megrendelhető 2024. április 30. kedd, 23:55 óráig

Áfa és számlázás 2024 (e-learning)